کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317522 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قاب پنجره‌های ویندوز 8 و 8.1 را مثل ویندوز 7 شفاف کنید + دانلود

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگر شما هم (مثل خود من) دوست دارید جلوه بسیار زیبای شفافیت قاب پنجره‌های ویندوز را در ویندوزهای 8 و 8.1 هم داشته باشید، می‌توانید از نرم‌افزاری که امروز به شما معرفی می‌کنیم استفاده کنید.

 

با برنامه Aero Glass می‌توانید قاب پنجره‌های ویندوز 8 و 8.1 را مثل ویندوز 7 شیشه‌ای و شفاف کنید. این برنامه بدون آن‌که ظاهر پنجره‌ها را تغییر دهد فقط قاب دور آن‌ها را شفاف می‌کند. برخی از ویژگی‌های برنامه از این قرار است:
•    شفاف کردن حاشیه پنجره‌ها و ایجاد جلوه شیشه‌ای در آن‌ها
•    تار کردن محتوای پشت قاب پنجره‌ها برای زیباتر شدن جلوه شیشه‌ای
•    قابلیت تغییر میزان شفافیت در کنترل پانل
•    تغییر رنگ حاشیه پنجره‌ها وقتی به پس‌زمینه می‌روند
•    تغییر در حاشیه پنجره‌ها و اضافه کردن جلوه‌های درخشش، سایه و غیره بدون نیاز به تغییر تم ویندوز
•    کاملاً سازگار با ویندوز به علت استفاده از تم‌های استاندارد MSStyle و رابط‌های مدیر پنجره دسکتاپ DWM

با این برنامه پنجره‌های ویندوز 8 و 8.1 خود را شفاف می‌کنید. به این ترتیب می‌توانید آن‌چه پشت پنجره است را ببینید. اما نکته مهم این است که آن‌چه از پشت قاب پنجره‌ها می‌بینید تار می‌شود تا بیش از اندازه واضح نباشد و بتوانید روی پنجره مورد نظر خود کار کنید. آن‌چه در نهایت تجربه می‌کنید یک جلوه بسیار زیبا و در عین حال کاربردی است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ این برنامه که کاملاً رایگان و مهم‌تر از آن منبع‌باز است بدون آن‌که فایل‌های سیستمی ویندوز یا لایه‌های محافظتی آن را دستکاری کند، به طور کامل با مدیر پنجره دسکتاپ سازگار می‌شود. همه جلوه‌ها توسط دستگاه Direct3D پیاده می‌شود. همه تنظیمات رنگی که در کنترل پانل ویندوز انجام می‌شود دست‌نخورده می‌ماند. می‌توانید با دستگیره‌هایی که تعبیه شده میزان شفافیت حاشیه‌ها را تنظیم کنید. هیچ موتور جداگانه‌ای برای اعمال جلوه‌ها استفاده نمی‌شود. به لطف سازگاری Aero Glass با ویندوز، جلوه شفافیت با تم خود ویندوز هم به خوبی تلفیق می‌شود. همه ویژگی‌هایی که توسط رابط مدیر پنجره دسکتاپ کنترل می‌شود مثل DwmEnableBlurBehindWindow یا DwmExtendFrameIntoClientArea توسط این برنامه پشتیبانی می‌شود، از جمله نوار وظیفه و جلوه منوی استارت.

برای تنظیم رنگ و شفافیت حاشیه پنجره‌ها صفحه استارت را باز کنید. عبارت color را جستجو (تایپ) کنید. از نتایج جستجو در قسمت Settings گزینه Change the color of your taskbar and window boarders را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود می‌توانید تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم برنامه استفاده اندک از حافظه‌های رم و رم ویدیویی VRAM است. این برنامه سعی می‌کند کم‌ترین استفاده را از منابع سیستم بکند. هیچ برنامه اضافه‌ای باز نمی‌شود، هیچ سرویس پس‌زمینه‌ای اجرا نمی‌شود. نتیجه برنامه‌ای بسیار سبک است که دقیقاً مثل جلوه شیشه‌ای ویندوز 7 کار می‌کند. منابع سیستم به هیچ وجه درگیر نمی‌شود.

می‌توانید ظاهر حاشیه پنجره‌های ویندوز را به دلخواه خود تنظیم کنید، بدون آن‌که تم ویندوز را تغییر دهید یا از تم‌های غیر رسمی استفاده کنید. Aero Glass به شما اجازه می‌دهد تا بسیاری از جلوه‌های زیبای ویندوز 7 را به ویندوز 8 یا 8.1 خود برگردانید: به پنجره‌های ویندوز سایه اضافه کنید، جلوه درخشش به نوار بالای پنجره‌ها اضافه کنید، چهار گوشه پنجره‌ها را خمیده کنید، یا صرفاً ظاهر دکمه‌های نوار بالای پنجره‌ها را تغییر دهید.

دانلود نرم‌افزار Aero Glass برای ویندوز 8 با حجم 1.9 مگابایت

دانلود نرم‌افزار Aero Glass برای ویندوز 8.1 با حجم 1.9 مگابایت


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19508 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/12/03 تعداد مشاهده: 5480
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سینافرامرزیان 1399/02/31 23:26
سلام من نسخه +for win 8.1 رو امتحان کردم،میگه این برنامه برای ویندوز اجرایی شما نیست،ویندوز من 8.1 اینترپرایز 64بییت هست،گرافیکم هم radeon hd 8470d با 2300مگابایت حافظه گرافیک که میشه 2.3 گیگابایت
امیر علی صلحی 1394/11/09 15:23
سلام داداش گلم میتونی اون نوشترو از طریق rigedit که از run باید دنبال کنی برش داری
محمد 1393/09/06 23:05
خاموش روشن میکنه بر میگرد به حالت اولش دیگه درست نمیشه اخطار میده
پژمان 1393/07/01 02:47
چرا وقتی روی ویندوز 8.1 نصب مکنم صفحه دسکتاپم میره . حتی ورژن برنامه خودشم نصب کردم
وحید 1392/12/03 19:13
برنامه خوبیه ولی یه ایراد داره که انتهای سمت راست قسمت پایین :
Aero Glass For Win8.1
http://glass8.berlios.de
مینویسه ، که رو مخه ):lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
hooman 1392/12/03 13:00
عالی بود