کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316219 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لومیا 540 گوشی ارزان قیمت مایکروسافت

لومیا 540 گوشی ارزان قیمت مایکروسافت


به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ لومیا هم مانند شرکت های دیگر تولیدکننده ی گوشی های هوشمند در کنار توجه به پرچم داران خود، نگاه ویژه ای هم به گوشی های میان رده یا حتی پایین رده دارند و نمیخواهند این بازار بزرگ را از دست بدهند، البته حغظ کیفیت و رضایت کاربران در کنار پایین نگه داشتن قیمت گوشی کار راحتی نیست، به همین دلیل در مورد گوشی های پایین رده هم رقابت سختی بین شرکت های بزرگ وجود دارد.
در این میان مایکروسافت که گوشی های خود را با نام تجاری لومیا عرضه میکند، گوشی ارزان قیمت لومیا 540 (Microsoft Lumia 540) را وارد بازار کرده است. این گوشی را می توان جزء گوشی های پر فروش سری گوشی ارزان قیمت به شمار آورد. در ادامه نگاهی خواهیم داشته به ویژگی ها و خصوصیت این گوشی مایکروسافت
نخستین ویژگی این گوشی که در سایر گوشی های هم قیمت با لومیا 540 کمتر دیده میشود، دو سیم کارته بودن آن است که یک وِزگی مثبت تلقی میشود. جنسلاستیکی این گوشی باعث شده وزن آن سبکتر از گوشی های مشابه باشد.
مایکروسافت برای پایین نگه داشتن قیمت و البته بالا بردن کیفیت گوشی خود، در لومیا 540 از یک تراشه ی 32 بیتی Qualcomm Snapdragon 200 Chipset بهره برده است. حافظه ی داخلی این گوشی 8 و مقدار رم آن، 1 گیگابایت است، ضمن اینکه حافظه این گوشی به دلیل پشتیبانی از کارت حافظه ی microSD می تواند تا 128 گیگابایت ارتقاء یابد.
صفحه نمایش لومیا 540، از نوع LCD و 5 اینچی است.رزولوشن قابل قبول 720 در 1280 دارد و تراکم پیکسلی آن 294  پیکسل در هر اینچ است. همچنین مایکروسافت در این گوشی فناوری ClearBlack Display را به کار بسته تا بتوان زیر نور خورشید هم صفحه نمایش را به وضوح مشاهده کرد. 
این گوشی فناوری 4G را پشتیبانی نکرده و حداکثر میتواند پاسخگوی نسل سوم ارتباطات باشد ولی به سایر امکانات ارتباطی متعارف از جمله وای فای، بلوتوث و GPS مجهز است.
لومیا 540 مایکروسافت دوربین قابل قبولی دارد، دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسل استکه به فلش LED هم مجهز شده و قابلیت فیلمبرداری 640 در 480 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد، همچنین دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل بوده که با توجه به قیمت آن باید گفت بیشتر از حد انتظار است !
این گوشی هم مانند اغلب گوشی ها به جک 3.5 میلی‌متری مجهز شده است.
مایکروسافت این گوشی را به Windows Phone 8.1 مجهز کرده که باعث میشود دست خریدار برای نصب هزاران برنامه و بازی باز باشد، همچنین این گوشی سایر امکانات متعارف گوشی های اندرویدی را داراست.
Lumia 540 به سنسور شتاب سنج و مجاورت تجهیز شده است که بوسیله ی آن میتواند نزدیک شدن شی به گوشی را تشیخص داده و واکنش لازم را انجام دهد.
مایکروسافت برای تامیت انرژی مورد نیاز این گوشی، آنرا به یک باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت 2200 میلی‌آمپر ساعت تجهیز کرده است. که البته خوشبختانه این باتری قابل تعویض هم می باشد. با شارژ کامل باتری می توان نزدیم 576 ساعت گوشی را در حالت آماده به کار قرار داد و حدود 26 ساعت به صورت مداول با آن مکالمه کرد. 

این گوشی با قیمت تقریبی 150 دلار در بازار هند، خاورمیانه، آفریقا و منطقه آسیا اقیانوسیه عرضه شده است. ضمن اینکه مایکروسافت تنوع رنگی زیادی به این گوشی داده و Lumia 540 را در  رنگ های نارنجی، سفید، سیاه و آبی براق عرضه کرده است. 

شما هم اکنون می توانید لومیا 540 (Microsoft Lumia 540) را از فروشگاه آنلاین ای تیمچه خریداری نمایید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32091 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/03/03 تعداد مشاهده: 2267
سافت گذر
نظرات بینندگان

ghafouri 1395/03/04 07:57
خیلی گرون میده تیمچه نهایت قیمتش 310 تومن هست