کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نفس ویندوز فون مایکروسافت به شماره افتاد

میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان، در سه‌ماهه اخیر به میزان چهار درصد افزایش یافته اما سیستم‌عامل ویندوزفون مایکروسافت نتوانسته خود را با این افزایش رشد هماهنگ کند تا در نتیجه این امر، سهم آن به کم‌تر از یک درصد از مجموع سهم سیستم‌عامل‌های مختلف از بازار کاهش یابد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ جدیدترین گزارش منتشر شده در زمینه میزان فروش گوشی‌های هوشمند که توسط شرکت گارتنر ارائه شده، یک نتیجه‌گیری مهم مبنی بر مرگ ویندوزفون را به همراه داشته است. گارتنر اینگونه تخمین زده که چیزی در حدود 2.4 میلیون دستگاه هوشمند مجهز به سیستم‌عامل ویندوزفون در سه‌ماهه گذشته به فروش رسیده که سهم کلی در حدود 0.7 درصد از مجموع فروش در بازار را نشان می‌دهد. این مقدار، کاهش چشمگیر سهم ویندوزفون، در مقایسه با سهم 2.5 درصدی آن از بازار در سه‌ماهه اول سال 2015 میلادی را روایت می‌کند.

یکی از دلایل کاهش میزان فروش، ناتوانی یا عدم تمایل مایکروسافت در عرضه دستگاه‌های جدید از سری لومیا است. مایکروسافت هفته گذشته از برنامه‌ریزی برای فروش بخش گوشی‌های معمولی خود به زیرمجموعه فاکسکان با قیمت 350 میلیون دلار خبر داد و به این نکته نیز اشاره کرد که احتمالا شاهد آخرین گوشی‌های هوشمند از سری لومیا خواهیم بود. 

در سه‌ماهه گذشته، مایکروسافت 2.3 میلیون دستگاه از سری لومیا به فروش رسانده بود که کاهش 73 درصدی در مقایسه با فروش 8.6 میلیون دستگاه در مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد. در نتیجه این امر، درآمد مایکروسافت از فروش گوشی نیز با کاهش 46 درصدی همراه شده است. شایعات منتشر شده حکایت از آن دارند که مایکروسافت احتمالا برند سرفیس را برای عرضه گوشی‌‌های هوشمند در سال 2017 میلادی درنظر خواهد گرفت. 

در صورتی که مایکروسافت هیچ برنامه‌ای برای رونمایی از لومیاهای جدید در سال جاری نداشته باشد، مطمئنا با کاهش بیشتر میزان فروش و سهم ویندوزفون از بازار روبرو خواهد شد. آن‌طور که از شواهد امر پیداست، مایکروسافت پشتیبانی از ویندوزفون را به دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند واگذار کرده و این در حالی است که این شرکت در حال حاضر بیش از 95 درصد از فروش کلی ویندوزفون را در قالب عرضه دستگاه‌های سری لومیا در کنترل خود گرفته است و از همین رو به‌نظر نمی‌رسد دیگر شرکت‌های تولیدکننده که معمولا ویندوزفون مایکروسافت را نادیده می‌گیرند بتوانند تاثیری در افزایش سهم سیستم‌عامل ویژه دستگاه‌های همراه مایکروسافت از بازار داشته باشند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32103 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/03/04 تعداد مشاهده: 1508
کلید واژه ها: ,
سافت گذر