کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

Glassdoor اتفاقی آدرس ایمیل صدها هزار کاربرش را فاش کرد

Glassdoor نام کمپانی ای است که با ایده‌ی گمنامی کاربران و حفظ اطلاعات شخصی آنها شروع به فعالیت کرد. این شرکت به تازگی در یک اشتباه سهوی، اطلاعات ایمیل صدها هزار کاربر خود را برای دیگر کاربران ارسال کرده است. سخنگوی این شرکت از اتفاق پیش‌آمده عذرخواهی کرده اما کارشناسان معتقدند اعتبار گلس‌دور با این اشتباه ساده به خطر افتاده است.

Glassdoor اتفاقی آدرس ایمیل صدها هزار کاربرش را فاش کرد

Glassdoor شرکتی است که محیطی امن برای کارکنان شرکت‌ها ایجاد می‌کند تا بدون فاش شدن اطلاعات شخصی، بتوانند در مورد محل و وضعیت کار خود نظر بدهند. این وبسایت ادعا می‌کند که کارمندان با استفاده از امکانات آن می‌توانند نظرات صادقانه‌ی خود را بدون ترس از فاش شدن اطلاعاتشان با دیگران در میان بگذارند. از دیگر امکانات این وبسایت می‌توان به جستجوی شغل‌ها و شرکت‌ها اشاره کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اتفاقی که به تازگی رخ داده، اعتبار شرکت گلس‌دور را در معرض خطر قرار داده است. روز جمعه‌ی گذشته، این شرکت برای اعلام تغییر در سیاست‌های خود، ایمیل‌های اطلاع‌رسانی را برای کاربران ارسال کرده است. اشتباهی که رخ داده، باعث شده تا آدرس ایمیل حدود ۱۰۰۰ کاربر، در هر ایمیل برای دیگر کاربران ارسال شود. سامانتا زوپان (Samantha Zupan) سخنگوی Glassdoor اعلام کرده که در این اشتباه، حدود ۲ درصد از اطلاعات کاربران این سرویس فاش شده است. با توجه به آمارهای گلس‌دور که حدود ۳۰ میلیون کاربر را گزارش می‌دهد، می‌توان تخمین زد که حداقل اطلاعات ۶۰۰ هزار کاربر در این ایمیل‌ها فاش شده است.

شرکت پس از این اتفاق در ایمیل رسمی به کاربران خود اعلام کرد: "ما از این اتفاق واقعا ناراحت و شرمنده هستیم. امنیت اطلاعات و حریم شخصی کاربران برای ما بسیار مهم است و اتفاق پیش‌آمده کاملا سهوی بوده است."

اگرچه در اطلاعات فاش شده تنها آدرس ایمیل کاربران منتشر شده، اما در اکثر مواقع می‌توان از آدرس ایمیل افراد، نام و نام خانوادگی آنها را استخراج کرد. به همین دلیل حریم شخصی صدها هزار کاربر این سرویس به طور جدی به خطر افتاده است.

Larry Karson یکی از افرادی است که در معرض این خطای گلس‌دور قرار گرفته است. او که در دانشگاه هیوستون کار می‌کند، حدود ۱۸ ماه است که از سرویس‌های این شرکت استفاده می‌کند. ناراحتی اصلی او علاوه بر فاش شدن اطلاعات خودش و دیگران، پاسخگو نبودن کارشناسان این شرکت به تماس‌های او بوده است.

بث گیونز (Beth Givens)، مدیر اجرایی یک گروه حمایت از مصرف‌کننده به نام Privacy Rights Clearinghouse درباره‌ی این اتفاق می‌گوید: "فاش شدن اتفاقی اطلاعات کاربران توسط یک شخص یا شرکت، اتفاقی غیر معمول نیست. البته این موضوع دلیلی برای توجیه این اتفاق نیست و شرکت گلس‌دور قوانین حریم شخصی خود را نیز زیر پا گذاشته است. علاوه بر آن، شرکتی به بزرگی Glassdoor باید فرایندهای امنیتی قوی‌تری برای حفظ اطلاعات شخصی کاربران داشته باشد."

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33037 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/05 تعداد مشاهده: 2158
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر