کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طرح ساعت های هوشمند میزو فاش شد

امروز، شرکت Meizu تصویری از چند طراحی ساده‌ی ساعت مچی منتشر کرد که احتمال می‌رود به زودی شاهد معرفی ساعت هوشمند این شرکت باشیم.

تصاویری که توسط شرکت میزو (Meizu) منتشر شده شامل چندین طراحی ساده از ساعت‌های مچی است.

آخرین باری که خبرهایی در مورد ساعت هوشمند شرکت میزو به گوش رسید، حدود یک سال پیش بود که ساعت هوشمند دایره‌ای شکل این شرکت در نمایشگاه الکترونیک هنگ‌کنگ چین دیده شد. این ساعت به طور رسمی معرفی نشد.

ساعت هوشمند میزو

این ساعت تحت عنوان inWatch Pi، در کنار گوشی هوشمند MX4 میزو عرضه شد.

ساعت هوشمند میزو

در تصاویر تازه‌ای که از ساعت هوشمند میزو در دست است، طرحی از دست‌بند فلزی ساعت که نشان از زنجیر شکل بودن آن دارد و همچنین طرحی از بند چرمی قابل مشاهده است. اگر از نزدیک‌تر نگاه کنید، متوجه خواهید شد که یکی از طراحی‌ها دارای تاج یا پین و دیگری دارای دکمه‌ی فشاری است. به علاوه، طراحی‌هایی با صفحه‌ی مدرج کوچک و بدنه‌ی ضخیم یا نمونه‌هایی که دارای صفحه‌ی مدرج بزرگ و بدنه‌ی نازک هستند هم در تصویر قابل مشاهده است. جای تعجبی ندارد که شرکت میزو نسخه‌های چندگانه‌ای از ساعت هوشمند خود را برای طیف وسیعی از کاربران مختلف مانند افرادی که اندازه‌ی مچ دست آن‌ها با یکدیگر متفاوت است، رونمایی کند. همچنین نمونه‌های کوچک‌تر می‌توانند مشتریان ظریف پسند مانند بانوان را هدف قرار دهند.

در گوشه‌ی بالایی سمت راست این تصویر کلمه‌ی ”Run” و عبارت ”Run Hours” قابل مشاهده است که می‌تواند بیانگر خدماتی مانند گام شمار یا وجود باتری بزرگ برای استفاده‌ی طولانی مدت از ساعت هوشمند باشد. امیدوار هستیم که شرکت میزو جزئیات بیش‌تری را در روزهای آینده منتشر کند.

ساعت هوشمند میزو

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33044 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/05 تعداد مشاهده: 1820
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر