کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316141 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدیرعامل شرکت اریکسون استعفا داد

مدیرعامل شرکت اریکسون، هانس وستبرگ (Hans Vestberg) پس از نزدیک به هفت سال مدیریت این شرکت، به صورت غیر منتظره‌ای استعفا داد. شرکت سوئدی اریکسون امروز این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد و عنوان کرده که مدیر بخش مالی تا انتخاب مدیرعامل جدید، این سمت را به عهده خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت اریکسون استعفا داد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ دوران دشوار شرکت سوئدی اریکسون هنوز ادامه دارد و استعفای غیر مترقبه‌ی مدیر عامل این شرکت یعنی هانس وستبرگ این دوران را برای اریکسون دشوارتر کرد. اریکسون اعلام کرده که دوران تازه‌ای با مدیریت فردی جدید برای این شرکت رقم خواهد خورد و تا اعلام مدیرعامل جدید، Jan Frykhammar، مدیر ارشد امور مالی، این وظیفه را بر عهده خواهد داشت.

وستبرگ در سال ۱۹۹۱ به شرکت اریکسون ملحق شد. او در بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷، با ارتقاهای شغلی مختلف در واحد مرکزی این شرکت مشغول به کار شد. در سال ۲۰۰۷ مسئولیت مدیریت ارشد امور مالی به او محول شد و در سال ۲۰۱۰ نیز، هیئت مدیره او را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد.

وستبرگ در طول مدیریت ۶ و نیم ساله‌ی خود، علیرغم شرایط دشوار تجاری، توانست سوددهی شرکت اریکسون را حفظ کند اما پس از ۷ سال سوددهی، سهام این شرکت در آوریل ۲۰۱۵ شروع به سقوط کرد.

مدیرعامل سابق اریکسون، دوران سختی را در این شرکت پشت سر گذاشت. آنها برای حفظ درآمد و جلوگیری از ضرردهی شرکت، مجبور شدند تعداد زیادی از کارمندان خود را تعدیل کنند. رقابلت آنها با دیگر شرکت‌های بزرگ مخابراتی مانند نوکیا و هواوی نیز فشار زیادی به این شرکت سوئدی وارد کرد. هفته‌ی گذشته نیز این شرکت در گزارشی متهم به دریافت هزینه قبل از سرویس‌دهی به مشتریان شد که البته آن را رد کرد.

sony ericsson history

Ericsson در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۲، با مشارکت سونی، شرکتی با نام Sony Ercsson تاسیس کردند که در آن زمان به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های تلفن همراه بدل شده بود اما در دوران گذار به گوشی‌های هوشمند موفق نبود و سهم خود را از بازار تلفن همراه، از دست داد. پس از آن، سونی سهام اریکسون را خریداری کرد و گوشی‌های هوشمند را با برند اکسپریا به بازار عرضه کرد. اریکسون نیز پس از این جدایی، تمرکز خود را بر تولید محصولات مخابراتی و ارتباطی قرار داد.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33045 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/05 تعداد مشاهده: 1994
سافت گذر