کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل مشکل کنترل صدای نکسوس ۵ را با بروزرسانی رفع می کند

چندی پیش گزارش‌هایی مبنی بر وجود مشکلاتی در کنترل صدای نکسوس ۵ پس از دریافت آخرین آپدیت منتشر شده بود. حال گفته می‌شود گوگل قصد دارد با ارائه‌ی یک آپدیت جدید، این مشکل را برطرف کند.

گوگل مشکل کنترل صدای نکسوس ۵ را با ارائه یک بروزرسانی رفع می کند

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ کاربران مختلف با نصب آخرین نسخه‌ی آپدیت‌های ارائه شده برای نکسوس ۵، شاهد مشکلاتی بودند که گوگول وقوع آن‌ها را پیش‌بینی نکرده بود. گفته می‌شود که باگ‌هایی در کنترل صدای این گوشی هوشمند ایجاد شده است. این مشکلات پس از ارائه‌ی آپدیتی با کد MOB30P که در ماه اخیر برای نکسوس ۵ منتشر شده به وجود آمده است.

ٔNexus 5

یکی از مشکلاتی که پس از نصب این بروزرسانی گریبان‌گیر کاربران شده این است که علی‌رغم حرکت اسلایدر مربوط به صدا، تنظیم صدای گوشی در زمان مکالمه امکان‌پذیر نیست. یکی دیگر از مشکلاتی که در مشکل‌یاب پروژه‌ی اوپن‌سورس اندروید (Android Open Source Issue Tracker) یافت شده است، مربوط به کاربری است که نمی‌توانسته اسلایدر مربوط به صدا را از نیمه‌ی آن کمتر کند. یکی دیگر از کاربران گزارش داده که پس از اتمام مکالمه، به دلیل وجود یک پژواک آزاردهنده در صدا، نمی‌توان از بلندگوی گوشی استفاده کرد.

با مراجعه به بخش AOSP Issue Tracker می‌توانید تمامی این گزارش‌ها را مشاهده کنید. این مشکل با کد ۲۱۵۴۸۳ مشخص شده است. البته با دانگرید کردن به بیلد قبلی می‌توان به راحتی این مشکل را برطرف کرد. برای انجام این کار باید ابتدا به Factory Image نکسوس ۵ رفته و سپس یک آپدیت با کد MOB30M را برای بازگشت به نسخه‌ی قبلی دریافت کرده و بر روی گوشی خود فلش بزنید. به محض ارائه‌ی آپدیت امنیتی بعدی، گوشی شما نیز بروزرسانی خواهد شد.

یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن ارائه‌ی آپدیت از سوی گوگل است. یک مدیر انجمن قابل اعتماد در صفحه‌‌ی Reddit نکسوس ۵ می‌گوید گوگل احتمالا تا یک هفته‌ی دیگر این آپدیت را منتشر خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33046 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/05 تعداد مشاهده: 2032
سافت گذر