کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9154 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316153 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین تصاویر سایت‌های معروف بعد از ساخته شدن را ببینید

25 سال از تاریخ آنلاین‌شدن اولین وبسایت جهان می‌گذرد و ما اسکرین‌شات‌هایی را از 25 سایت محبوب و معروف به نمایش می‌گذاریم. اما این اسکرین‌شات‌ها زمانی ثبت شده‌اند که این سایت‌ها به تازگی به وجود آمده‌اند.

25 سال پیش اولین وبسایت تاریخ آنلاین شد. اولین وبسایت با پروتکل شبکه جهانی یا همان WWW در دسترس هر کسی که اینترنت داشت قرار گرفت. 25 سال بعد از آن، این شبکه جهانی به قدری قدرتمند شده که ما هر روز چندین ساعت را به اشکال مختلف با این شبکه سروکار داریم و غیر از این امکان ندارد. اینترنت تبدیل شده به جهانی که همه چیز درونش یافت می‌شود و ما تنها در مورد سطح وب صحبت می‌کنیم و وارد بحث DeepWeb نمی‌شویم!


اپل – Apple

Apple Website

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این تصویری است از وبسایت شرکت اپل در سال 1996، آن زمان شرکت اپل تبلیغات مختلفی در سایت خود داشته که یکی از آنها دادن سی‌دی رام مجانی به کاربران خود است. همچنین تبلیغ Apple eMate300 نیز به مدت یک سال در صفحه اصلی سایت اپل بود. صفحه قدیمی اپل با صفحه امروزی‌اش زمین تا آسمان تفاوت دارد. اگر توجه کنید این شرکت از رنگ قرمز زیادی در قالب خود استفاده کرده بوده که با الان که تماما سفید است تفاوت دارد.


یاهو – Yahoo

Yahoo Website

یاهو در سال 1994 توسط David Filo و Jerry Yang تاسیس شد. هدف سایت راهنمایی برای دنیای جهانی وب بود. اما بعدها نام یاهو بر روی این راهنما گذاشته شد. یاهو در اصل مخفف (Yet Another Hierarchically Officious Oracle) است. که معنی عجیبی دارد و به معنی “یک منبع خرد فضول و پر از طبقه بندی” است!


تلگراف – Telegraph

Telegraph Website

روزنامه تلگراف نیز صفحه اینترنتی خود را در سال 1994 تاسیس کرد که آن زمان تلگراف الکترونیکی نامیده می‌شد و تبدیل شد به اولین روزنامه بریتانیایی که سایت اختصاصی خود را راه‌اندازی می‌کند.


نیویورک تایمز – NYTimes

nytimes website

وبسایت نیویورک تایمز نیز یک سال بعد از تلگراف در سال 1995 تاسیس شد. این تصویر، تصویری از سایت در سال 1996 است.


ام اس ان – MSN

MSN یا همان Microsoft Network در سال 1995 راه‌اندازی شد. هدف مایکروسافت تاسیس مرجعی برای خبررسانی سایت‌ها بود. می‌توانستید لینک‌هایی از سایت‌هایی که موضوعات مختلفی را داشتند پیدا کنید.

msn websiteهمچنین در این تصویر در گوشه پایین سمت چپ سایت میتوانید از “آموزش اینترنت” بهره ببرید!


بی‌بی‌سی – BBC

خبرگزاری بی‌بی‌سی در سال 1997 آنلاین شد و آن زمان دامنه‌اش تفاوت داشت و به جای BBC، BBCNC بود که NC مخفف Network Club بود.

bbc website

سایت این خبرگزاری همانند یک باشگاه مخصوص بود که برای دسترسی به امکانات مختلف سایت باید حق‌عضویت پرداخت می‌کردید و برای شروع عضویت 25 پوند و برای ادامه ماهانه 12 پوند هزینه ‌عضویت بود.


بلاگر – Blogger

بلاگر یکی از سرویس‌هایی است که آغاز دنیای وبلاگ‌نویسی به شمار می‌رود، این سرویس از سال 1999 شروع به کار کرد و تا به حال نیز پابرجاست. همچنین موفقیت این سرویس به‌قدری بود که در سال 2003 شرکت گوگل این سرویس را خریداری کرد. یک سال بعد از این اتفاق، تمامی ظاهر این سرویس به کلی تغییر کرد. این تصویر اولین ظاهر این سرویس است.

blogger website


ای‌بی – eBay

eBay سال 1995 توسط پیر امیدیار کارگشای ایرانی-آمریکایی خلق شد و آن‌زمان به این نام شناخته نمی‌شد و نامش AuctionWeb بود. این سایت از ابتدا موفقیت بسیار بالایی داشت.

AuctionWeb website

امیدیار می‌گوید یکی از اولین مزایده‌های داخل سایت فروش یک لیزر خراب بود که به قیمت 14 دلار فروش رفت. امیدیار با دیدن این مزایده با خریدار تماس گرفت و گفت که آیا می‌داند که لیزر خراب است؟ خریدار نیز جواب داده بود که من کلکسیونر لیزرهای خراب هستم! این سرویس در سال 1997 نام خود راه به eBay تغییر داد.


آمازون – Amazon

جف بزوس مدیرعامل در سال 1994 سایت آمازون را تاسیس کرد. این شرکت در ابتدا یک فروشگاه کتاب بود. اما بعد از آن با فروش سی‌دی‌های مختلف کار خود را ادامه داد. بعد از آن فروش موسیقی با فرمت mp3 نیز به این سایت اضافه شد.

amazon website

آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان از نظر آمار فروش است. جف بزوس در مورد نام این شرکت می‌گوید که دنبال نامی بودیم که گستردگی و بزرگی را نشان دهد و وقتی به آمازون رسیدیم بسیار خوشحال بودیم چون‌که در کنار هدف اصلی همچنین خاص و عجیب بود!


اسپیس‌جم – SpaceJam

spacejam website

SpaceJam یکی از تکه‌های ارزشمند تاریخ اینترنت است. این سایت در سال 1996 به دنبال ساخت فیلمی به همین نام که ستاره‌اش مایکل جردن و باگزبانی! بود توسط شرکت برادران‌وارنر ساخته شد. بیست سال از اکران این فیلم و تاسیس این سایت گذشته است اما همچنان سایت با همان ظاهر قدیمی خود آنلاین است.


کاخ سفید – WhiteHouse

سایت کاخ سفید ابتدا در سال 1994 تاسیس شد و به دلیل یکی از اولین‌ها بودن، اشاره کردن به آن خالی از لطف نیست. whitehouse website

ظاهر ابتدایی سایت، بسیار ساده است و انگار آماده است برای هک شدن! این سایت در هر دوره‌ی چهار ساله ریاست‌جمهوری ظاهر خود را کاملا تغییر می‌دهد.


کریگ‌لیست – Craigslist

این سایت همان نیازمندی‌های همشهری خودمان است! این وبسایت ابتدا به عنوان شبکه‌ای محلی در سن‌فرانسیسکو در سال 1995 تاسیس شد و یک سال بعد بر روی وب قرار گرفت.

craigslist website

این سایت تمامی تبلیغات نیازمندی را در خود جای داده است. از املاک و مشاغل گرفته تا خیلی چیزهای دیگر در این سایت یافت می‌شود.


ویکی‌پدیا – Wikipedia

دانشنامه آنلاین ویکی‌پدیا در سال 2001 به دست Jimmy Wales و Larry Sanger ساخته شد. این دانشنامه کاملا رایگان بوده و شرکت سازنده‌اش نیز سودی از خود سایت نمی‌برد.

wikipedia website

همچنین مقالات موجود در این سایت تماما قابل ویرایش هستند. تا به امروز ویکی‌پدیا حدود 40 میلیون مقاله در خود جای داده است.


گوگل – Google

Larry Page و Sergey Brin دو دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد بودند. در سال 1996 این دو تصمیم به ساخت موتوری جستجو گرفتند و از آن زمان تا به حال این موتور جستجو تبدیل به شرکتی بزرگ شده است که حال گوگل زیرمجموعه شرکت مادر یعنی Alphabet است.

google website

گوگل در سال 2004 سهامش را در بازار عمومی قرار داد که باعث شد این شرکت قوی‌تر و سرمایه‌دارتر از گذشته باشد. سازندگان گوگل هر دو تنها 14 درصد از سهام شرکت را در اختیار دارند.


سایت هواشناسی Weather

weather website

سایت هواشناسی Weather.com نیز در سال 1996 توسط موسسین شبکه هواشناسی تاسیس شد و از آن زمان تا‌به‌حال سرویس دهنده هواشناسی بسیاری از برنامه‌ها و وبسایت‌ها بوده است.


مای‌اسپیس – MySpace

شبکه اجتماعی MySpace در سال 2003 خلق شد. این شبکه هدفش نوجوانانی بودند که آن سال‌ها راهی برای ارتباط نداشتند. MySpace بعد از تاسیس شبکه‌هایی همچون فیسبوک مخاطبانش کمتر شد و محو شد. در سال 2005 روپرت مرداک سرمایه‌دار استرالیایی این شبکه را به قیمت 580 میلیون دلار خریداری کرد.

myspace website

در سال 2011 به دلیل حکمرانی فیسبوک روپرت مرداک مجبور به فروش این شبکه شد و مجبور به تحمل ضرری فوق‌العاده فراوان بود چون قیمت فروش 35 میلیون دلار گزارش شد. مرداک خرید MySpace را یکی از بزرگترین اشتباهات خوانده است.


فیس‌بوک – The Facebook

مارک زاکربرگ دانشجوی هاروارد در سال 2004 تاسیس شد. فیسبوک ابتدا The Facebook نام داشت و سرویسی اختصاصی برای دانشجویان هاروارد بود که بعدها دعوتنامه‌اش به دانشگاه‌های دیگر همچون استنفورد نیز فرستاده شد. آمار کاربران فیسبوک طبق آمار اخیر 1.23 میلیارد کاربر است!

facebook website


فلیکر – Flickr

flickr website

با تاسیس سرویس‌هایی همچون پینترست و اینستاگرام، فلیکر کمی به حاشیه رفت اما طبیعتا در سال 2004 که تاسیس شد به شدت محبوب بود و همچنان نیز روزانه 3.5 میلیون عکس در این سرویس آپلود می‌شود.


دل – Dell

شرکت Dell در سال 1984 تاسیس شد اما سایت این شرکت 12 سال بعد در سال 1996 آنلاین شد.

dell website


لینکداین – LinkedIn

سرویس LinkedIn در سال 2003 به عنوان شبکه‌ی اجتماعی شغلی و کاملا حرفه‌ای تاسیس شد.

linkedin website

این سرویس توانسته تا به الان 93 میلیون کاربر در آمریکا جذب کند و این فقط 29.9 درصد جمعیت کاربران این سرویس است. از همان ابتدای ورود به سایت متوجه خواهید شد که با سرویسی کاملا فاخر مواجه هستید!


DrudgeReport

Matt Drudge گزارشگر و منتقد سیاسی در سال 1997 سایتی خبری تاسیس کرد که به تمامی سایت‌های خبری دیگر لینک می‌شد.

drudgereport website

سایت موضوعاتی همچون سرگرمی، سیاست، اخبار روز و… را پوشش می‌دهد. اگر گذرتان به سایت خورد تعجب خواهید کرد که ظاهر سایت همچنان هیچ تغییری نکرده است.


تامبلر – Tumblr

سرویس تامبلر سرویسی کوچک و به نوعی “فروتن” بود. تامبلر در سال 2007 کار خود را به عنوان یک سرویس میکروبلاگ و همچنین نوعی شبکه اجتماعی آغاز کرد.

tumblr website

تا به امروز تامبلر میزبان 170.2 میلیون وبلاگ است که تمامی این وبلاگ‌ها حدود 68.6 میلیارد پست را درون خود جای داده‌اند.


توییتر – Twitter

توییتر در سال 2006 به عنوان یک استارتاپ کار خود را آغاز کرد و حال تبدیل به یکی از ده سایت پربازدید دنیا شده است.

twitter website

ظاهر فعلی توییتر کاملا با ظاهر قدیمی‌اش تفاوت دارد و مسلماً ویژگی‌های بسیار زیادی نیز به آن اضافه شده است.


اینستاگرام – Instagram

اینستاگرام همیشه به شکل امروزی‌اش نبوده است، حتی شاید تعجب کنید اما همیشه نیز با نام اینستاگرام شناخته نمی‌شده است! اینستاگرام ابتدا با نام Burbn در سال 2010 شروع به فعالیت کرد.

burbn app

Burbnسرویسی بود همانند FourSquare که بر‌پایه Check-in کردن در زمینه عکاسی موبایل به وجود آمده بود. بعد از مدتی شباهت بین این دو سرویس زیاد شد و توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند تا تغییراتی در سرویس دهند، پس نام تازه‌ای را انتخاب کردند و سرویس را نسبتا شبیه به چیزی که حال وجود دارد کردند. در سال 2012 فیسبوک، اینستاگرام را به قیمت یک میلیارد دلار خریداری کرد.


یوتیوب – YouTube

در سال 2005،  Jawed Karim یکی از کارکنان سابق PayPal به دنبال یک ویدئو در اینترنت چرخ می‌زد. اما در آخر نیز ویدئویی را که می‌خواست پیدا نکرد. همین شروع ساخت یوتیوب بود!

youtube website

او و دو نفر دیگر از کارکنان سابق PayPal نیز در این پروژه همکاری داشتند. یک سال بعد گوگل این سایت را به قیمت 1.65 میلیارد دلار خریداری کرد.


اینترنت در طول مدت 25 سال به شدت تغییر کرده است و هر‌روز نیز این تغییر بیشتر حس می‌شود. چه کسی می‌داند 25 سال دیگر وبسایت‌ها چه شکلی خواهند بود؟ پیشنهاد ما این است که همین حالا از تمامی سایت‌ها مهمی که بازدید می‌کنید اسکرین‌شات بگیرید. این‌گونه 25 سال دیگر خاطرات خوبی برای تعریف کردن خواهید داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33542 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/06/08 تعداد مشاهده: 1910
سافت گذر