کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وزیر ارتباطات: باید همه امور به بخش خصوصی واگذار شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که همه امور دولت باید به بخش خصوصی واگذار شده و دولت فقط نظارت کند.

وزیر ارتباطات: باید همه امور به بخش خصوصی واگذار شود

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح نمایشگاه ایران تلکام ٢٠١۶ اعلام کرد: «خوشحال هستم که هر سال در نمایشگاه تلکام افزایش شرکت کننده داخلی و خارجی را داریم. امیدوارم با قرارداد بین شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه شاهد رشد حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باشیم.»

وزیر ارتباطات گفت: «دنیای امروز دنیای ICT است و صنعت مذکور در دنیای امروز نسبت به صنایع پیشرو جای خود را باز کرده است.»

واعظی ادامه داد: «ما باید نگاه ویژه به این صنعت داشنه باشیم و این صنعت را در کشورمان بومی کنیم. این حرف من مبنی بر استفاده نکردن از تجارب کشورهای دیگر نیست بلکه باید با استفاده از تلاش و کوشش داخلی تجربیات آن کشورها را بهره گرفته و این صنعت را در کشورمان به پیشرفت برسانیم.»

وزیر ارتباطات گفت: «همکاری با دانشگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی شاید امروز ٢۵درصد گران‌تر از خارجی‌ها. باشد ولی این سرمایه‌گذاری است که در آینده ٢۵ درصد تخفیف و کاهش هزینه خواهد داشت.»

واعظی تأکید کرد: «دولت باید همه موارد و امور را به بخش خصوصی بدهد و خودش باید نظارت داشته باشد. بخش خصوصی را باید قسمتی از خود بدانیم و اینکه بخش خصوصی را در شرکت‌های دولتی رقیب می‌بینند، سم است. شرکت‌های خصوصی باید تصدی‌گری کنند نه دولت.»

او بیان کرد: «باید قراردادهای ما و بخش خصوی با خارجی‌ها باید دانش را به کشورمان انتقال بدهیم. خواهش من است که به این موضوع بها و اهمیت دهیم. اقتصاد مقاومتی یعنی وقتی در مقابل خدمتی از مردم هزینه دریافت می‌کنیم آن خدمت را با کیفیت به مردم بدهیم و برای آنها کم نگذاریم که باید به این مورد دقت بشود.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «این دولت، دولت توسعه است. دولتی که محدودیت‌ها و گرفتاری‌هایی در ابتدای کار داشت ولی هرگز فکر نکرد اینها برای توسعه مانع هستند. نمونه این حرف کارهایی بوده که در فناوری اطلاعات و ارتباطات اتفاق افتاده است.»

واعظی بیان کرد: «ما در شبکه‌های پهنای باند، موبایل و دسترسی‌های مردم در این چند سال بین ۵ تا ١٠ برابر توسه داده‌ایم و باید این کارها افزایش پیدا کرده و ادامه یابد.»

او بیان کرد: «آغاز به کار شبکه علمی کشور از آرزوهای من بوده است و همیشه اعتقاد دارم باید به بخش علمی و دانشگاهی خدمت‌ها و توجهات بیش از این کرد. شبکه مدارس نیز زیر مجموعه شبکه ملی اطلاعات است که باید هرچه سریع‌تر راه‌اندازی شود.»

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33858 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/07/05 تعداد مشاهده: 1604
کلید واژه ها: ,
سافت گذر