کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316155 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل: خرید شرکت فیت بیت نهایی شد | دپارتمان عدالت: هنوز نشده

به گزارش سافت گذر، گوگل در روز پنج شنبه و از طریق یک کنفرانس مطبوعاتی خبر داد که خرید شرکت فیت بیت نهایی شده است. این خبر را ریک اسطرلو، نائب رئیس بخش دستگاه ها و خدمات گوگل اعلام کرد.

گوگل فیت بیت Fitbit دپارتمان عدالت آمریکا وسایل پوشیدنی

اسطرلو تأکید و شفاف سازی کرد که خرید این شرکت سازنده وسایل پوشیدنی صرفاً به خاطر دستگاه هایی است که تولید می کرده و نه داده های کاربران. گوگل می خواهد از پتانسیل Fitbit استفاده کند تا بالأخره وسایل پوشیدنی مختص خودش را بسازد؛ یعنی درست مانند کاری که با خرید Nest انجام داد و توانست اکوسیستم وسایل خانه هوشمندش را بهبود بخشد.

گوگل متعهد شده که داده های مربوط به کاربران فیت بیت برای پخش تبلیغات به کار نخواهند رفت و به این تعهدات هم در کنفرانس مطبوعاتی اشاره شده است. به علاوه، این شرکت یادآور شده که دارندگان محصولات فیت بیت می توانند انتخاب کنند که دوست دارند اطلاعاتشان همچنان در اکانت فیت بیت ذخیره گردند یا از سایر سرویس های متفرقه مانند گوگل فیت بهره ببرند.

گوگل می خواهد APIهای اندرویدی خودش را برای توسعه دهندگان باز نگه دارد تا آنها تغییرات مدنظرشان را اعمال کنند و رقابت همچنان در سیستم های نرم افزاری وسایل پوشیدنی ادامه دار باشد.

بر خلاف ادعاهای گوگل، دپارتمان عدالت ایالات متحده بیانیه زیر را منتشر کرده تا در مورد خریداری فیت بیت توسط کمپانی مالک اندروید توضیحاتی داده و اعلام کند که همچنان ردپای برخی اصول ضد رقابتی به چشم می خورد.

دپارتمان عدالت ایالات متحده می گوید:«« تحقیقات و بررسی های مربوط به خرید فیت بیت توسط گوگل همچنان ادامه خواهد یافت. اگرچه این اقدام هنوز به مرحله پایانی نرسیده و تصمیمی علیه آن گرفته نشده ولی دپارتمان عدالت دارد بررسی می کند که آیا این کار گوگل ضد سیاست های رقابتی آمریکاست یا خیر. ما خود را متعهد می دانیم تا تحقیقات خود را به صورت جامع و کامل و تا زمان دستیابی به نتیجه نهایی ادامه دهیم»».

با این حال، گوگل یادآور می شود که علی رغم تصمیم نهایی اتخاذ نشده توسط دپارتمان عدالت، می خواهد طبق برنامه ای که ریخته پیش برود. این شرکت اعلام کرد که تحقیقاتی که قرار است انجام شوند، به مدت ها قبل برمی گردد.

کمپانی مالک اندروید در بیانیه خودش می گوید:«« ما منتظر برنامه 14 ماهه بررسی توسط دپارتمان عدالت ماندیم ولی این مدت زمان بدون دستیابی به نتیجه خاصی پایان یافت. ما ارتباطاتمان را با آنها حفظ خواهیم کرد و متعهد به پاسخ دادن به سؤالات مطرح شده خواهیم بود. ما به این معامله ای که انجام داده ایم کاملاً مطمئنیم و می دانیم که باعث بهتر شدن رقابت در بازار پررونق وسایل پوشیدنی خواهد شد. همچنین، برنامه ریزی کرده ایم که اقداماتمان در سطح بین المللی باشند»».

در حال حاضر توپ در زمین دپارتمان عدالت ایالات متحده است و دارد در مورد این اقدام گوگل تحقیق می کند. از طرفی، اگر شک و شبهه ای وجود دارد، گوگل و فیت بیت به آنها پاسخ خواهند داد. بر این اساس، باید بگوییم بر خلاف ادعای کمپانی مالک اندروید، خرید فیت بیت هنوز نهایی نشده است.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48376 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/27 تعداد مشاهده: 2249
سافت گذر