کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316294 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل برای افزایش عمر باتری آیفون از فناوری جدیدی استفاده می‌کند

اپل در حال توسعه فناوری جدیدی برای افزایش عمر باتری آیفون است. این فناوری که با نام "لیتیوم سوپر فسفر" شناخته می‌شود، قرار است در آیفون‌های آینده استفاده شود.

باتری آیفون

لیتیوم سوپر فسفر یک ماده جدید است که از ترکیب لیتیوم و فسفر ساخته می‌شود. این ماده دارای چگالی انرژی بالاتری نسبت به لیتیوم یونی است که در حال حاضر در اکثر باتری‌های لیتیوم یون استفاده می‌شود. این بدان معناست که باتری‌های لیتیوم سوپر فسفر می‌توانند با ظرفیت بیشتر ساخته شوند، که منجر به افزایش عمر باتری می‌شود.

اپل در حال حاضر در حال آزمایش این فناوری جدید در آزمایشگاه‌های خود است. این شرکت امیدوار است که بتواند این فناوری را در آیفون‌های آینده خود استفاده کند.

اپل قصد دارد تا سال 2025 از این فناوری جدید در آیفون‌های خود استفاده کند. این شرکت همچنین در حال توسعه فناوری‌های دیگری برای افزایش عمر باتری آیفون است، از جمله استفاده از مواد جدید در باتری‌ها و بهبود الگوریتم‌های مدیریت انرژی.

افزایش عمر باتری یکی از مهم‌ترین خواسته‌های کاربران آیفون است. باتری‌های آیفون‌های فعلی در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند عمر کمتری دارند. استفاده از فناوری‌های جدید مانند لیتیوم سوپر فسفر می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند.

جزئیات بیشتر در مورد فناوری لیتیوم سوپر فسفر

لیتیوم سوپر فسفر یک ماده جدید است که از ترکیب لیتیوم و فسفر ساخته می‌شود. این ماده دارای چگالی انرژی بالاتری نسبت به لیتیوم یونی است که در حال حاضر در اکثر باتری‌های تلفن‌های هوشمند استفاده می‌شود. این بدان معناست که باتری‌های لیتیوم سوپر فسفر می‌توانند با ظرفیت بیشتر ساخته شوند، که منجر به افزایش عمر باتری می‌شود.

لیتیوم سوپر فسفر همچنین دارای مزایای دیگری نسبت به لیتیوم یونی است، از جمله:

  • پایداری بیشتر در برابر دماهای بالا
  • مقاومت بیشتر در برابر شارژ و تخلیه سریع
  • طول عمر بیشتر

با توجه به این مزایا، لیتیوم سوپر فسفر به عنوان یک فناوری امیدوارکننده برای افزایش عمر باتری تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های الکترونیکی شناخته می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49792 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1402/08/16 تعداد مشاهده: 6819
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر