کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9199 | مشاهده و دانلود: 739976849 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/30 | اعضاء: 316748 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خبر جدید برای کاربران مایکروسافت 365

سایت مسیر Microsoft 365 تو هفته گذشته چندتا آپدیت جدید برای ویژگی‌های آینده برای مجموعه اپلیکیشن‌های آنلاین تولیدیش اضافه کرده بود. خیلی از این آپدیت‌ها تو هفته این بار به برنامه ایمیل Outlook اختصاص داشتن.

قبلاً راجع به چندتا امکانات جدید و آینده Outlook گفتیم. یکیش این بود که حالا برنامه کلاسیک Outlook برای ویندوز امکانات هوش مصنوعی تولیدی Copilot رو داره، مثل خلاصه کردن مباحث ایمیل و مربی‌های نوشتاری. Copilot هم به برنامه Outlook جدید برای ویندوز و هم به نسخه وبش، بعداً تو ماه مه اضافه می‌شه.

تجربه‌ی مشابه Copilot مایکروسافت که می‌تونی از برنامه Teams مایکروسافت، در copilot.microsoft.com ("حالت کار")، و تو جاهای دیگه استفاده کنی، حالا از داخل Microsoft Outlook برای ویندوز و وب هم در دسترسه. می‌تونی برنامه Copilot رو تو نوار برنامه‌ها پیدا کنی.

همچنین نسخه جدید Outlook برای ویندوز و وب تو ماه ژوئیه چند تنظیمات RSVP جدید هم اضافه میکنه: دو تنظیم جدید برای بهبود تجربه کاربری وقتی که به دعوت‌نامه‌های جلسات پاسخ میدیم:

  1.  ایمیل دعوت‌نامه رو بعد از RSVP کردن پاک نکن
  2.  اتوماتیک از دعوت‌نامه‌ها جواب بده اگه تقویم شرکت‌کننده اشغال نشون می‌ده.

 

خبر جدید برای کاربران مایکروسافت 365

 

تو ماه ژوئن، نسخه جدید Outlook برای ویندوز و وب یه ویژگی جدید جزئیات جلسه هم خواهد داشت:

وقتی یه گفتگو تو ایمیل جزء یه جلسه‌ست، پنل خواندن یه کارت جزئیات جلسه‌ی جدید و بهبود یافته رو داره که باعث می‌شه جریان RSVP کارآمدتر و مدرن‌تری داشته باشیم.

در ویژگی آینده ، افرادی که از ابزار همکاری Loop استفاده می‌کنند، تو ماه مه ویژگی جدید Copilot رو دریافت خواهند کرد.

اشخاصی که مجوز Copilot دارن، حالا می‌تونن از Copilot تو Loop هم استفاده کنن وقتی قطعات Loop رو تو برنامه‌های Teams، Outlook، و یادداشت‌های جلسه پیست می‌کنن.

همچنین چندتا آپدیت جدید تو سایت مسیر برای ویژگی‌های آینده تیم‌ها هم اضافه شده. کاربرهای اتاق‌های تیم روی دسکتاپ، تو ماه ژوئن قابلیت تشخیص ویژگی‌های صحبت‌ها و نسبت دادن رو هم اضافه خواهند کرد.

با Microsoft Teams Rooms، شرکت‌کنندگان به طور خودکار تشخیص داده می‌شوند، بدون اینکه مهم باشه دستگاهی که صدا رو ضبط می‌کنه چیه، مشارکت‌هاشون توی ترانسکریپت نسبت داده می‌شه، که باعث می‌شه جلسات جامع‌تر و موثر‌تر باشن. تشخیص صحبت‌ کننده برای هر شرکت‌ کننده حاضر در جلسات حضوری که فرآیند ثبت نام چهره و صدا رو انجام داده‌اند و تو دعوت‌نامه جلسه درج شده‌اند، فعال خواهد شد. همچنین می‌تونن اقدامات مهم جلسه که بهشون اختصاص داده شده رو، تصمیمات مهم، و نکات برجسته جلسه رو با استفاده از Copilot ببینن.

کاربرهای تیم‌ها روی همه پلتفرم‌ها تو ماه ژوئن بهبودهایی در Workflows خواهند داشت.

کاربرها قادر خواهند بود که ببینن کدوم قالب Workflows استفاده شده وقتی که یه کارت Workflows رو تو چت‌ها و کانال‌ها دریافت می‌کنن. کارت‌های Workflowsی که از یه قالب ارسال شده‌اند حاوی پیوند به قالب استفاده شده خواهند بود. کاربرها قادر خواهند بود که قالب جریان کاری رو باز کنن و جریان کاری‌های تیمی خودشون رو بسازن تا زمان خودشون رو هنگام انجام کارهای روزانه صرفه‌جویی کنن.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50034 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/17 تعداد مشاهده: 981
سافت گذر