مشاهده تصاویر بیشتر ...
در این کتاب شما می توانید با نرم افزار 3DS MAX به روش ساده و روان آشنا شوید.
برخی از سرفصل های این کتاب عبارتند از:
1. آشنایی با محیط 3DS MAX
2. مدل سازی شماره (1)
3. مدل سازی شماره (2)
4. مدل سازی شماره (3)
5. و ...
توضیحات بیشتر
محیط برنامه پنجره ای است شامل دیدگاه ها ، نوارابزار، منوها و پانل ها. در محیط برنامه روشها ی زیادی برای اجرای عملیات است بعنوان مثال برای ساخت اشیا ازمنوهای پانل فرمان استفاده می کنیم. در نرم افزار 3DS MAX چندین راه برای ساخت اشیا وجود دارد . یکی از این راه ها استفاده از اشیا هندسی (استندارد) می باشد. این دسته اشیا هندسی که به primitive Standard معروفند در پانل Creat قرار دارند. این پانل همان طور که از نام لاتین آن معلوم است کار خلق و بوجود آوردن اشیا در صحنه را برعهده دارد. در مورد رنگها می توان گفت که رنگ هایی که در 3DS MAX به اشیا نسبت می دهیم ازنوع واقعی هستند. این رنگها شامل 24 بیت اطلاعات بوده و تا 16 میلیون رنگ را ایجاد و پشتیبانی می کند. برای آشنایی بیشتر بهتر است به مطالعه دقیق این کتاب بپردازیم .
منبع : txt.ir