کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نقش فیس‌بوک در افزایش جراحی‌های پلاستیک

شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و سرویس‌های تلفن اینترنتی مانند اسکایپ و فیس‌تایم باعث افزایش انفجارآمیز تمایل به جراحی پلاستیک شده‌اند.

به گزارش سافت گذر به نقل از ظهور؛ مردمی که تمایل دارند در برابر چشمان افرادی که از نمایه آنها در فیس بوک بازدید می کنند زیبا به نظر برسند یا دوست دارند در زمان گفتگوی تلفنی بر بستر اینترنت زیباتر دیده شوند روز به روز بیشتر به انجام جراحی پلاستیک تمایل نشان می دهند.دکتر “آدام شافنر” یک جراح پلاستیک در نیویورک می گوید: «مردم پیش من می آیند و می گویند من خود را در آینه نگاه می کنم، اما متوجه چیزی نمی شوم تا آنکه به خودم در فیس بوک یا آی‌فون یا آی پد نگاه می کنم.»

وی می افزاید: «وقتی شما در آینه به خود نگاه می کنید، تصویر قرینه خود را می بینید، اما وقتی در شبکه های اجتماعی به خود می نگرید، خودتان را آن طور که دنیا به شما نگاه می کند، می بینید.»

به گفته وی حس غروری که شبکه های اجتماعی به افراد تزریق می کنند، جراحان پلاستیک را به تامین نیازهای این بازار رو به رشد ترغیب کرده است. در این میان جراحی صورت برای زیباتر به نظر رسیدن در فیس بوک رشد فراوانی داشته است.

حتی برخی پزشکان دست به جراحی های تخصصی برای زیبا به نظر رسیدن در فیس بوک و اسکایپ  می زنند و نام آن را “FaceTime Facelift” گذاشته اند. تا چندی قبل استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصاویر مشکلات کاربران اینترنت را حل می کرد، اما امروزه با زنده شدن بسیاری از ارتباطات اینترنتی این روش دیگر کاربردی ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10044 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zohur.net تاریخ خبر: 1391/04/25 تعداد مشاهده: 1579
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

LIFE IS DIRT 1391/04/26 15:24
خب کاری نداره فوتوشاپو ساختن واسه همین روزا................

در ضمن جالبه بدونید بیشترین تعداد جراحی زیبایی بینی در دنیا مربوط به ایرانه. به نظرتون علت چیه , بد دماغی یا ظاهر بینی؟؟؟؟؟؟
مهتاب 1391/04/25 16:19
عجیب و خنده داره، اما حقیقتا اینجوریه! وقتی تو آینه نیگا می کنم هیچ چیز خاصی وجود نداره. ولی همین که میرم ویدیو چت متوجه چیزای زیادی میشم. یعنی چه جوری بگم اما حتمن خودتونم همچین حسی دارین دیگه.