کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317871 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گزارش سه ماهه دوم سال 2012 شرکت نوکیا

فروش لومیا در راس / وضعیت نوکیا همچنان در حالت قرمز


به گزارش سافت گذر ؛ نوکیا دوران سختی را می گذراند، امیدهای این شرکت برای برون رفت از این وضعیت روز به روز کم رنگ تر می شود.

گزارشی از عملکرد مالی و فروش این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری منتشر شده است . این گزارش ترکیبی از اخبار خوب و بد برای این شرکت بزرگ تولید کننده گوشی های همراه در جهان است.

خبر خوب اینکه فروش گوشی های سری لومیا این شرکت روند افزایشی داشته و رو به بهبود است؛ اما خبر بد اینکه اوضاع مالی این شرکت خوب نیست و همچنان در حال ضرر دادن است.

در سه ماهه دوم سال 2012 بیش از 4 میلیون گوشی همراه لومیا به فروش رسیده است (این در حالی است که در سه ماهه اول فروش لومیا حدود 2.2 میلیون عدد بوده است).

نوکیا بر تولید و حمایت از محصولات لومیا تاکید کرده است و اعلام کرده است که این محصولات با ویندوز فون 8 وارد بازار خواهند شد.




فروش و عرضه محصولات نوکیا سال به سال و فصل به فصل با کاهش روبرو شده است. به نظر میرسد که عامل اصلی این عدم موفقیت مربوط به سیستم عامل این گوشی ها باشد از یک طرف سیمبین و از سوی دیگر ویندوز فون نتوانسته اند با اقبال خوبی از سوی کاربران مواجه باشند و در مقابل اندروید گوگل کم آوردند.

نوکیا در مقابل این رکود کمتر سخن گفته است و حاضر به تغییرات نبوده است و به نظر نمیرسد در آینده نزدیک هم تغییرات گسترده ای از این شرکت دیده شود.

مدل های ارزان قیمت ساخت نوکیا که قیمت هایی کمتر از 100 هزار تومان دارند، مانند نوکیا 100 و 101 همچنان فروش بالایی دارندغ اما مدل های جدید و با قیمت های بالاتر نمیتوانند با محصولات مشابه رقابت داشته باشند.

در این گزارش آمده است که فروش محصولات نوکیا با کاهش قابل توجهی در سرتا سر جهان - به جز آمریکای شمالی  - روبرو شده است. قسمت بازاریابی این شرکت به سختی در حال کار است که وضعیت را به حالت قبلی برگرداند.

فروش خالص نوکیا در مقایسه با سال ماهه سال گذشته کاهش 45 درصدی را شاهد بوده است، اما تعداد واحدهای حمل با 60 درصد کاهش رو برو شده است.

در این گزارش افزوده شده است که این شرکت 250 میلیون دلار از بخش حمایت مالی مایکروسافت دریافت کرده است.

نوکیا برای کاهش هزینه های خود بسیاری از بخش ها را در کشورهای مختلف تعطیل کرده است . بخش آلمان و کانادا نیز در آینده نزدیک تعطیل خواهد شد.

 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10151 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/04/31 تعداد مشاهده: 2363
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهمان 1391/04/31 17:13
این بخاطر مغرور شدن به محصولات با کیفیت تکراری و نسبتا پایینه!!!
اوایل شهریور دفتر ایران تعطیل میشه.