کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318485 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایده جدید مایکروسافت: قلم لمسی که با دوربین کار می کند

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ حتماً زمانی را به خاطر دارید که صفحه های نمایش لمسی مقاومتی یا همان Resistive بر روی محبوب ترین گوشی های هوشمند مانند N97، ۵۸۰۰، HTC Touch Pro2 و امثال آنها به کار می رفتند و یک قلم لمسی به نام استایلوس در آنها گنجانده شده بود که می توانستید از آن استفاده های مختلفی مانند لمس راحت تر دکمه ها، نقاشی و طراحی و تشخیص دست خط کنید. حالا به لطف صفحه نمایش های خازنی Capacitive که تنها با الکترون های انگشت می توانند اشارات شما را تشخیص دهند و همچنین محیط بهینه سازی شده برای کار با انگشت، نیاز به این استایلوس ها کمتر احساس می شود. اما اگر با ما موافق باشید می دانید که برای کارهایی مانند نقاشی، یادداشت و تشخیص دست خط هنوز چیزی جای استایلوس را نمی گیرد. متاسفانه استایلوس های لمسی کنونی و حتی مدل های پیشرفته آنها در Galaxy Note  مانند S Pen بر روی همه دستگاهها کار نمی کنند و هنگام استفاده تاخیر کوچکی دارند.

مایکروسافت به تازگی مشغول طراحی یک استایلوس جدید است که با کمک دوربین می تواند بر روی همه دستگاهها بدون تاخیر کار کند. بدین ترتیب که یک دوربین کوچک در نوک استایلوس کار گذاشته می شود که می تواند به صورت بی سیم پیکسلهایی را که از زیر لنزش می گذرد و حرکت را به دستگاه مخابره کند و بدین ترتیب ارتباط برقرار شود.

شاید بپرسید استایلوس با اینکه می تواند حرکات را تشخیص دهد اما از کجا می فهمد در چه نقطه ابتدایی قرار گرفته است؟ اینجا جایی است که روش ابتکاری «آندرس نواتزیک» وارد عمل می شود و با استفاده از نرم افزار از پیش نصب شده روی دستگاه ، صفحه نمایش پیکسلهای مختلف را به صورت متفاوت و با پس زمینه مشخص آبی رنگ مشخص می کند و به همین دلیل استایلوس مکان خود را پیدا می کند اما چشم انسان قادر به تشخیص تغییر رنگ نیست.

با اینکه این ایده بسیار ایده مناسب و جدیدی برای دنیای اسمارت فون ها و به خصوص تبلت ها محسوب می شود اما هنوز این پروژه تا تولید و عرضه زمان زیادی را در پیش دارد و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که هر چه زودتر با یک استایلوس کارآمد بر روی گجت هایمان مواجه شویم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10180 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/05/02 تعداد مشاهده: 1893
کلید واژه ها: ,
سافت گذر