کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318485 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هشدار پلیس فتا؛ هر نرم افزاری را دانلود نکنید

کاربران اینترنت مراقب بد افزارها و دسکتاپ فیشینگ که روش‌های جدید کلاهبرداری از سیستم‌های رایانه‌ای شخصی به حساب می‌آیند باشند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ یکی از روش‌های بسیار رایج کلاهبرداری اینترنتی فشینگ و دسکتاپ فشنیگ است. در فشینگ همانطور که قبلا گفته شد کلاهبردار با ساختن صفحه جعلی که معمولاً آدرس این صفحه جعلی با آدرس سایت اصلی دارای تفاوت جزئی است اقدام به دریافت اطلاعات حساب و رمزهای عبور کاربر می کند، در حالیکه در دسکتاپ فیشینگ صفحه جعلی دارای تمام مشخصات و حتی آدرس یکسان با صفحه اصلی است.
 این شگرد نیازمند اجرای یک بد افزار بر روی سیستم قربانی است. با توجه به توضیح قبل روش تشخیص دسکتاپ فیشینگ برای کاربران معمولی دشوار است زیرا اقدامات مجرمانه پشت پرده صورت می‌گیرد. لذا با توجه به گسترش روز افزون این دسته از جرایم و برای جلوگیری از به دام افتادن در فشینگ لازم است به آدرس سایت دقت شود و از لینک‌هایی که در سایت‌ها و یا ایمیل‌ها برای افراد آورده شده برای ورود به صفحات پرداخت الکترونیکی به هیچ وجه استفاده نشود ولی برای مقابله با دسکتاپ فشینگ باید موارد زیر رعایت شود.
1. از نسخه‌های قدیمی ویندوز عامل مانند ویندوز XP استفاده نشود و بصورت مرتب افراد اقدام به بروز رسانی سیستم عامل خود کنند.
2. آنتی ویروس مناسب بر روی سیستم نصب و به روزرسانی شود.
3. از مرورگرهایی استفاده شودکه حاوی لیستی از سایت‌های طراحی شده توسط کلاهبرداران اینترنتی معروف هستند و سایتی که قصد بازدید از آنرا دارید با لیست درون خود مقایسه می‌کنند، مانند IE7 , MOZILLA , FIREFOX , OPERA
4. مرورگر اینترنتی همیشه بروز شود.
5. از دانلود و اجرای فایل‌های پیوست ایمیل‌های مشکوک و ناشناس جدا خودداری صورت گیرد.
6. افراد نرم افزارهای مورد نیاز خود را از سایت‌های معتبر دارای اصالت دانلود کنند و از دانلود نرم افزار های مشکوک خودداری شود.
گفتنی است در پرونده‌ای که اخیرا در پلیس فتا رسیدگی شده است، مجرم با آلوده کردن سیستم قربانیان از طریق فریب وی برای دانلود و نصب بد افزار، اقدام به اجرای شگرد دسکتاپ فیشینگ بر روی تعداد زیادی رایانه شخصی کرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10188 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/05/02 تعداد مشاهده: 1488
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/05/03 22:28
MOZILLA , FIREFOX اینا هر دو تا یکی هستند نمیدونم طرف چرا دوباره نویسی شده یا کلا طرف بیسواد بوده!