کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317849 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کمپانی Gresso جدیدترین گوشی را با قیمت ۱۷۰۰ دلار روانه بازار کرد

Cruiser Air Black کمپانی Gresso

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، کمپانی Gresso که به ساخت تجهیزات فوق العاده نادر و منحصر به فرد شهره است اخیرا از جدیدترین گجت خود پرده برداری کرده است. نام این محصول جدید Cruiser Air Black است.

این گوشی اولین محصول در نوع خود است که با آلیاژ یک تکه آلومینیوم ساخته می شود و وزن آن تنها ۱۰۶ گرم است.

تولید این محصول جدید محدود است و تنها ۵۵۵ عدد از آن ساخته و در اختیار خریداران قرار می گیرد. دکمه های سخت افزاری این گوشی از جنس فولاد مات است و این تلفن همراه در پوششی از شیشه سیاه برق قرار گرفته است.

گفته می شود هر کدام از این گوشی ها توسط یک متخصص صنایع دستی با صرف زمان زیاد ساخته و پرداخته شده است. سپس پنل های جلو و عقب طی فرآیندی در کوره به شکل نهایی خود رسیده اند.

مشخصات سخت افزاری این گوشی چندان قابل توجه نیست. صفحه نمایش Cruiser Air Black تنها ۲ اینچ است و کیفیت آن ۲۴۰* ۳۲۰ پیکسل است و دوربین عقب آن نیز ۲ مگا پیکسلی است.

قیمت این گوشی که از هاردی ۲ گیگا بایتی بهره می برد ۱۷۰۰ دلار است. اگر مایلید جزو ۵۵۵ نفر دارنده این گوشی باشید بهتر است زودتر دست به کار شوید.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10344 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/05/11 تعداد مشاهده: 2284
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

کامران 1391/05/12 00:43
راست میگه امیر
امیر 1391/05/11 15:46
اگه میخواستن 1700 دلار خرج کنم یه iiphone4s یه galexy s3 و یه the new ipad 64GB میخریدم دیوونم این همه پول رو صرف یه گوشی کنم که تنها ویژگیش فقط کاور گوشی هستش تازشم قیافش شبیه گوشیهای زیر 100 هزار تومان هستش اصلا قیافه لوکسی نداره.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet