کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318440 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استقبال سرد از لپ‌تاپ‌های جدید در بازار

در بازار خرید و فروش کامپیوتر این روزها شاهد عرضه مدل‌های جدیدی هستیم و در ضمن خبرهایی از ورود سری جدیدتر لپ‌تاپ‌ها به بازار داخلی به گوش می‌رسد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ به گفته فعالان بازار، اکثر لپ‌تاپ‌های تازه وارد به بازار از سری نمونه‌های فوق نازک یا همان اولترا‌بوک‌های معروف هستند که قیمت بالایی هم دارند. سونی، اپل، ایسر و ایسوس از برندهایی هستند که بیش از سایرین در این زمینه فعال بوده و مدل‌های جدیدتری را به بازار عرضه کرده‌اند.

فعالان بازار در رابطه با میزان تقاضا برای این مدل‌های تازه‌وارد می‌گویند، با وجودی که مدل‌های جدید و با قابلیت به بازار آمده‌اند اما توجه چندانی به لپ‌تاپ‌های تازه‌وارد نمی‌شود و همچنان اکثر خریداران در پی یافتن مدل‌های ارزان قیمت هستند تا مدل‌های جدید یا با قابلیت.

فعالان بازار می‌گویند، اگرچه به نظر می‌رسد واردات مدل‌های جدید به بازار سودی عاید فروشندگان نمی‌کند ،اما ناچاریم در این فضا دوام بیاوریم و برای عقب نماندن از بازارهای جهانی مدل‌های جدید را وارد بازار کنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10409 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/05/15 تعداد مشاهده: 1975
کلید واژه ها:
سافت گذر