کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به چند وب‎سایت دیدنی قسمت اول

همراه با فناوری

http://softtech.ir

به گزارش سافت گذر به نقل از مجله شبکه؛ سايت ايرانی سافت‌تک مطالبی از دنيای کامپيوتر را در هفت زيرگروه شامل اخبار، اينترنت، بازی، نرم‌افزار، سخت‌افزار، موبايل و آموزش، سازمان‌دهی کرده‌است. طبق اطلاعات مندرج در سايت، سافت‌تک کار خود را از سال 2011 آغاز کرده‌است. با اين‌حال نسبت به اين بازه زمانی، آرشيو خوبی گردآورده‌است. در بخش دانلود که لينک آن در زبانه نرم‌افزار قرار دارد، می‌توانيد مرورگرها و نرم‌افزارهای آزاد يا رايگان را دريافت کنيد. مدير سايت نيز يک فوتوبلاگ مجزا دارد که محل ارائه عکس‌ها و کارهای برگزيده او است.

 

نجيب‌زادگان طبيعت!

http://equine.ir

نام اسب با تاريخ ايران زمين پيوند خورده‌است و از طرفی اين حيوان تأثيرگذار در تاريخ‌ بشر،  باعث پديد آمدن چند رشته ورزشی جذاب و پرطرفدار شده‌است. اگر مشتاق شاخه‌های مختلف ورزش سوارکاری هستيد، پايگاه اطلاع‌رسانی صنعت اسب ايران را مدنظر داشته‌باشيد. خبرها، مقالات و پايان‌نامه‌ها، تصاوير و مطالب ديگر اين حوزه را می‌توانيد از طريق سايت يادشده دنبال کنيد. اگر روی پيوند «تلکس خبری» کليک کنيد، خواهيد ديد که خبرها براساس فهرست‌بندی دقيق‌تری مانند کالسکه‌رانی و اسب‌دوانی مرتب شده‌اند.

 

و اکنون در پيست!

http://asbdavani.com

اگر جزء کسانی هستيد که ورزش اسب‌دوانی در ايران را به‌صورت جدی دنبال می‌کنيد و آگاهی از جدول مسابقات، شرکت در پيش‌بينی آن‌ها و سابقه و عملکرد اسب‌ها و سوارکاران برای‌تان اهميت دارد، به اين ‌سايت مراجعه کنيد. در سايت اسب‌دوانی ايران، می‌توانيد گزارش لحظه ‌به ‌لحظه مسابقه‌ها را به‌صورت آنلاين پيگيری کنيد و علاوه بر آن، از پخش مستقيم اينترنتی آن‌ها نيز استفاده کنید؛ که اين دو مورد آخر به واقع امکانات در‌خور تحسينی هستند.

 

عکس‌بردار

http://aksbardar.com

سايت عکس‌بردار حاوی برگزيده‌ای از عکس‌های گوناگون و نيز چندين مقاله آموزشی با سوژه‌های عمومی و تخصصی است که موضوعاتی، از نحوه کسب درآمد از راه عکاسی گرفته تا مبحث رنگ در اين هنر را پوشش می‌دهد. رويکرد اين سايت به مسئله درآمدزایی از راه عکاسی که در کشور ما مهجور مانده‌، در خور توجه است. ايرادی هم می‌توان به کار سايت گرفت و آن اين است که سرعت انتشار مطالب جديد در آن کم است که البته اگر علتش ترجيح‌دادن‌ کيفيت مطالب بر کميت‌شان باشد، قابل اغماض است.

 

قند پارسی

http://persianlanguage.ir

خيلی از مواقع دانسته‌های علمی و حرفه‌ای افراد نسبت به زبان مادری يا ملی‌شان اندک است! شايد علتش اين باشد که انسان‌ها زبان اصلی خود را نه به صورت کلاسيک يا آکادميک بلکه از همان دوران خردسالی و در گذر زمان می‌آموزند. اين ‌سايت، اطلاعاتی را گردآوری کرده‌است که بسيار جالب هستند. يکی از اين قسمت‌های جالب، واژه‌های پارسی راه یافته به دیگر زبان‌ها ازجمله ژاپنی، چينی، سوئدی و... است. مقاله‌ها و خبرهای مربوط به اين حوزه و نيز نرم‌افزارها و ابزارهای جديد کامپيوتری برای زبان پارسی از ديگر امکانات اين سايت هستند.

 

بازارچه موبايل

http://mobile.ir

اينجا بازارچه موبايل است! از تازه‌های موبايل و گوشی‌های جديد گرفته تا آگهی فروش سيم‌کارت و شماره‌های موجود و تازه‌ترين قيمت گوشی‌ها را می‌توانيد در اين بازارچه پيدا کنيد. حتی قسمتی هم برای دريافت تصاوير پس‌زمينه و زنگ‌های موبايل در نظر گرفته شده که با نگه‌داشتن ماوس روی زبانه «گالری» در بالای صفحه، آن‌ها را خواهيد ديد. امکان جست‌وجوی پيشرفته گوشی، ديگر قسمت جالب سايت است. در اين قسمت با تيک‌زدن اولويت‌های‌تان تعيين می‌کنيد که سايت چه گوشی‌هایی را برای‌تان پيدا کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10491 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: shabakeh-mag.com تاریخ خبر: 1391/05/19 تعداد مشاهده: 2115
سافت گذر
نظرات بینندگان

سینا 1391/05/19 20:50
سلام.خیلی سایت های خوبی بود.فقط اگه میشه لینک های سایت ها رو یه جوری قرار بدین که تو یه صفحه جدید باز شه.اینجوری هی باید راست کلیک کنیم open link in new tab و بزنیم.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet