کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318485 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل کروم ویژه iOS، با نان اضافه

به گزارش سافت گذر به نقل ازنارنجی؛ اکنون از زمانی که مرورگر گوگل کروم برای سیستم عامل iOS عرضه شد، چندی می‌گذرد. کروم موفق شد در همین مدت نسبتا کوتاه، طرفداران بسیاری را کسب کند و برای تعداد زیادی از کاربران تبدیل به مرورگر اصلی شده و سافاری با سابقه را کنار بزند. بسیاری از کاربران نیز هنوز نتوانسته اند از بین کروم و سافارای یکی را انتخاب کنند، چرا که هر یک نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. در این مطلب قصد داریم با دنیای جیل‌بریک همراه شویم تا قابلیت های بی‌نظیری را به مرورگر گوگل کروم اضافه کنیم و در نهایت بتوانیم از یک مرورگر قدرتمند و بی‌نقص لذت ببریم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Download

Chrome-Download-Manager-01-001_narenji_ir.jpg

اگر به دانلود کردن با آیفون و یا آیپد خود علاقه‌مند هستید، می‌توانید با استفاده از افزونه Chrome Download Manager این کار را به راحتی در مرورگر کروم خود ممکن سازید. پس از نصب این افزونه تنها کافی است لینک‌های دانلود را تپ نمایید، تا دانلود آغاز شود. این برنامه همچنین گزینه ای را به کروم می‌افزاید که با وارد شدن به آن می‌توانید فرآیند دانلود های در حال انجام را مشاهده نمایید. شایان ذکر است که برای مدیریت و مشاهده فایل های دانلود شده باید از برنامه iFile استفاده کنید. این افزونه از منبع ModMyi و با قیمت ۳ دلار قابل دانلود است.


Full Screen Mode , Pull to refresh , tab switching

Chromizer-iPhone-Pull-to-Refresh-002_narenji_ir.jpg

افزونه Chromizer امکانات فوق‌العاده ای را به مرورگر شما اضافه می‌کند. اگر با اپلیکیشن توییتر کار کرده باشید حتما نحوه به روز شدن صفحات آن را به خاطر دارید، در آن اپلیکیشن شما تنها کافی بود بالای صفحه را با انگشت خود به پایین بکشید تا عملیات ریفرش دوباره انجام شود. اکنون به لطف Chromizer می‌توانید این قابلیت دوست داشتنی را در کروم نیز به همراه داشته باشید. این افزونه همچنین به شما اجازه می‌دهد تا با تپ کردن سه انگشت بر روی صفحه، مرورگر خود را به حالت تمام صفحه (Full Screen) ببرید و از تمام فضای صفحه دستگاه خود استفاده کنید. در نهایت اگر از دارندگان آیپد هستید، به کمک این افزونه می‌توانید با کشیدن انگشت خود از گوشه صفحه، بین تب هایی که باز کردید جابه‌جا شوید. نکته جالب اینجاست که این افزونه بی‌نظیر به صورت رایگان در منبع ModMyi قابل دانلود است.


keyboard style

ChromeURL-003_narenji_ir.jpg

همان طور که احتمالا تا به حال متوجه شده اید، کروم دارای یک صفحه کلید اختصاصی است که یک ردیف از دکمه های اضافه را با خود به همراه می‌آورد. اگر چندان طرفدار این کیبرد نیستید، و همان کیبرد استاندارد سافاری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید از افزونه ChromURL استفاده کنید. این افزونه به صورت رایگان در منبع (سورس) BigBoss در Cydia قابل دریافت است.


Default Browser

در پایان اگر این ویژگی های فوق‌العاده شما را وسوسه کرد تا مرورگر اصلی خود را به گوگل کروم تغییر دهید، برای تغییر مرورگر پیش فرض iOS افزونه Browser Changer را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ویژگی تغییر مرورگر پیش‌فرض در این است که لینک ها و صفحاتی که از سایر برنامه ها می‌آیند، از این به بعد در کروم باز خواهند شد. این افزونه رایگان در منبع BigBoss برای دانلود قرار داده شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10567 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/05/23 تعداد مشاهده: 1849
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر