کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318473 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل مبلغ مجموع جوایز آتی هک را تا ۲ میلیون دلار افزایش داد

گوگل کروم

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، گوگل روز قبل اعلام داشت که برای هکرها و افرادی که بتوانند مهمترین و عمده ترین آسیب پذیری ها را در مرورگر کروم آن شناسایی کنند در رقابت های حرکت Pwnium که پاییز جاری برگزار می شود، مبلغ ۲ میلیون دلار را به عنوان جایزه پرداخت خواهد نمود.

رقابت های Pwn2Own که هر با مدیریت و کمک مالی شرکت هلوت پاکارد برگزار می شود، جوایزی ۲۰۰ هزار دلاری را به افرادی که طی چندین هفته به رقابت با یکدیگر می پردازند، پرداخت می نماید.

در کنفرانس امنیتی Hack In The Box که در کوآلا لامپور مالزی برگزار شد قرار است این رقابت ها با عنوان Pwnium 2 توسط گوگل برگزار شود.

گوگل در رابطه با این رقابت ها اظهار داشته است در صورتی که متخصصان آسیب پذیری و بهره برداری بتوانند هر یک از باگ هایی که قبلا در کروم وجود داشته است را پیدا کنند به ازاء هر خطا flaw مبلغ ۶۰ هزار دلار را پرداخت خواهد نمود.

در صورتی که هر یک از شرکت کنندگان بتوانند کروم موجود بر روی Windows 7 را تنها با استفاده از آسیب پذیری های فعلی و موجود در کروم مورد حمله و هک قرار دهند، گوگل مبلغ ۶۰ هزار دلار به آن ها پرداخت خواهد نمود.

در صورت پیدا کردن هرگونه بهره برداری نسبی که از باگ کروم استفاده می کند یک جایزه ۵۰ هزار دلاری اعطا خواهد شد. سرانجام گوگل برای هر یک از بهره برداری های غیر از مرورگرش، مانند آنهایی که در ویندوز یا فلش پلیر آدوبی وجود دارند، یک جایزه ۴۰ هزار دلاری را پرداخت خواهد نمود.

این شرکت متعهد شده است تا سقف جوایز ارائه شده در رقابت های هک Pwnium 2 را تا بیش از ۲ میلیون دلار افزایش دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10665 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/05/31 تعداد مشاهده: 1523
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر