کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318440 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صفحه کلید و موشواره خود را ببوسید و کنار بگذارید

صفحه کلید و موشواره خود را ببوسید و کنار بگذارید، با Leap آینده در دستان شماست!
بسیاری از ما فیلم معروف استیون اسپیلبرگ، «گزارش اقلیت» را دیده‌ایم. خیلی از ما آرزوی این را داریم که روزی کامپیوتر خود را به آن نرمی کنترل کنیم و بدون تاخیر، حرکات سه بعدی دست ما با دنیای مجازی ترکیب شود. برخی بر این باور بودند که Kinect می‌تواند به این رویا جامه‌ی عمل بپوشاند، که البته اشتباه کردند. تاخیر زیاد و دقت بسیار کم این تکنولوژی بسیاری را مایوس کرد. اما حالا این مبارزه قهرمان جدیدی دارد که شاید از رویای اسپیلبرگ هم پیشرفته تر به نظر برسد!

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بعد از 5 سال تحقیق و توسعه ، فن‌آوری جدیدی ساخته و پرداخته شده است که توانایی تشخیص و آمیختن شکل و حرکات دست و انتقال دقیق آن به کامپیوتر است. نام این تکنولوژی Leap است و جالب اینجاست که این دستگاه تنها 70 دلار قیمت دارد. شما با استفاده از این دستگاه می‌توانید بدون نیاز به هیچ کنترلر دیگری مانند موشواره و صفحه کلید، کامپیوتر خود را کنترل کنید.

leap-1

مایکل باکولد مدیرعامل شرکت Leap Motion در این باره می‌گوید:

ما قصد داشتیم محصولی بسازیم که یک سر و گردن از آن چیزی که مردم از کامپیوتر خود می‌خواهند بهتر باشد... و برای انجام این کار باید بتوانید حرکت انگشتان را لحظه به لحظه دنبال کنید و این کار را حتی در ناحیه یک سانتی‌متری نیز بتوانید انجام دهید.

اگر باور نمی‌کنید که این تکنولوژی یک قدم انقلابی در کنترل وسایل دیجیتال است و دستگاه‌هایی مانند Kinect را همانند اسباب بازی نشان می‌دهد، به کلیپ زیر نگاهی بیاندازید:

ایده این کار اینگونه به ذهن مدیر این شرکت رسید که به سختی می توانست اشیاء سه بعدی را در کامپیوتر با کمک صفحه کلید و موشواره اسمبل کند. او می‌گفت که حتی یک بچه ۵ ساله این کار را در عالم واقع می‌تواند انجام دهد، اما ما به سختی می‌توانیم در محیط مجازی چنین عملی را انجام دهیم.

leap-2به گفته مدیر این شرکت، دلیل اصلی شکل‌گیری این محصول ضعف بسیار بزرگ در ارتباط مردم با محیط کامپیوتر بوده است. او امیدوار است این سیستم به دور از حرکات از پیش تعیین شده طراحی شود و لزومی به این نباشد که کاربران این حرکات را به خاطر بسپارند.

برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی این شرکت حتما سر بزنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10710 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/06/02 تعداد مشاهده: 1660
سافت گذر
نظرات بینندگان

2aegh 1391/06/02 18:20
سلام خسته نباشید


شما کلا با کینکت و xbox مشکل دارید؟؟؟؟؟ این چندمین مقاله ای هست که اینجوریه یکم بی طرف باش اگه خیلی بلدی برو همون کینکت رو بساز دیگه لطفا