کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317956 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تلفن آندرویدی تاتو رونمایی شد

جديدترين تلفن هوشمند مبتني بر آندرويد كه به كاربران امكان مي‌دهد پوسته‌هاي شخصي براي تلفن طراحي كنند از سوي HTC به نمايش درآمد.

تلفن HTC Tattoo چهارمين تلفن هوشمند اين شركت تايواني است كه از سيستم عامل تلفن همراه گوگل و دومين تلفن آندرويدي است كه از رابط كاربري HTC Sense استفاده مي‌كند.

رابط كاربري اين گوشي به نوعي طراحي شده كه به كاربران امكان مي‌دهد صفحه خانگي خود را با اطلاعاتي كه مايلند بر روي آن قرار بگيرد ايجاد كنند.

اين تلفن هوشمند نسل سوم داراي يك صفحه لمسي 2.8 اينچي، دوربين 3.2 مگاپيكسلي، قطب نماي ديجيتالي، راديو اف ام، جك صوتي 3.5 ميليمتري و كارت حافظه ميكرو اس دي براي افزودن ظرفيت ذخيره‌سازي تا 512 مگابايت است و علاوه بر نسل سوم از اتصالات بي‌سيم واي فاي Wi-Fi 802.11b/g و بلوتوث نيز پشتيباني مي‌كند.

تلفن هوشمند جديد HTC از ماه اكتبر در اروپا موجود خواهد بود و طي ماه‌هاي بعد روانه بازارهاي ديگر مي‌شود اما قيمت آن هنوز مشخص نشده است.

نخستين تلفن هوشمندي كه با نرم‌افزار آندرويد گوگل كار مي‌كرد با نام HTC Dream كه به جي وان تي موبايل نيز معروف شد و از سوي HTC ساخته شد؛ HTC بزرگ‌ترين سازنده تلفن هوشمند در جهان است كه از سيستم عامل ويندوز موبايل مايكروسافت نيز استفاده مي‌كند.

بر اساس اين گزارش گوگل آندرويد را براي متصل نگه داشتن كاربران به اينترنت و سرويس‌هاي اين شركت مانند نقشه و جي ميل ساخته است .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1090 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1388/06/20 تعداد مشاهده: 1652
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر