کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317856 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویروسی‌ترین فرودگاه‌‌های امریکا کدامند؟

161-1.JPGشبيه‌سازي رايانه‌اي محققان مشخص كرده است كه يك بيماري عفوني براي همه‌گير شدن در آمريكا، نيازمند كدام يك از فرودگاه‌هاي بين‌المللي اين كشور است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازایسنا؛ يافته‌هاي حاصل از اين شبيه‌سازي رايانه‌يي، فرودگاه‌هاي امريكا را بر پايه پتانسيل آن‌ها براي آغاز يك بيماري همه‌گير رتبه‌بندي كرده است.

به گفته روبن جوانز، محقق موسسه فناوري ماساچوست كه اين شبيه‌سازي را انجام داده است، چنين دستاوردي مي‌تواند به مسؤولان بهداشت و سلامت جهت اتخاذ تدابيري در خصوص چگونگي و مكان اختصاص دادن واكسيناسيون در روزهاي آغازين شيوع يك اپيدمي كمك كند.

شبيه‌سازي‌هاي فراوان انجام شده در خصوص چگونگي شيوع يك بيماري همه‌گير بر نتايج نهايي از جمله اين كه چگونه افراد در نهايت آلوده مي‌شوند، متمركز شده‌اند.

اما به ادعاي ديرك بروكمان ، محقق دانشگاه نيووسترن در اوانستون، تحقيق جديد با اين موضوع سر و كار دارد كه چگونه مكان شيوع اوليه بر بيماري همه‌گير تأثير مي‌گذارد.

تعداد كلي مسافراني كه در يك فرودگاه سوار هواپيما مي‌شوند پارامتر تعيين‌كننده‌يي براي انتشار بيماري نيست. اگر اين طور بود فرودگاه آتلانتا كه پرترددترين فرودگاه امريكاست بايد مكاني ايده‌آل براي شيوع ميكروب باشد.

جوانز معتقد است هنگامي كه يك بيماري همه‌گير شايع مي‌شود، مولفه‌هاي ديگري از جمله اين كه ميكروب چگونه از فردي به فرد ديگر انتقال مي‌يابد، مهم‌ترين موضوع مورد بحث به نظر مي‌رسد.

وي و همكارانش در اين شبيه‌سازي رايانه‌اي، از داده‌‌هاي سفرهاي هوايي تمامي پروازها كه از تاريخ ژانويه 2007 تا ژوئيه 2010 از امريكا برخاسته‌اند يا در اين كشور فرود آمده‌اند، استفاده كردند. هدف آن‌ها ايجاد يك شبكه حمل و نقل هوايي متشكل از يك هزار و 833 هواپيما و تقريباً 50 هزار اتصال بود.

اين محققان همچنين اوقات انتظار در فرودگاه‌ها را از برنامه سفر مسافران استخراج و سپس يك برنامه رايانه‌يي خلق كردند كه اطلاعات لازم در مورد الگوهاي سفر افراد را با چگونگي انتقال يك بيماري عفوني از شخصي به شخص ديگر تركيب كرد.

اين برنامه 40 فرودگاه برجسته امريكا را بر اساس تأثيرگذاري آن‌‌ها بر شيوع يك بيماري منشأ گرفته از شهرهاي آن‌ها رتبه‌بندي كرده است. در اين رتبه‌بندي فرودگاه بين‌المللي جان اف. كندي واقع در نيويورك سيتي در مقام نخست و فرودگاه بين‌المللي لس‌آنجلس نيز در رتبه دوم جاي گرفت. فرودگاه بين‌المللي هونالولو كه بيست‌وپنجمين فرودگاه پرتردد در امريكاست، نيز جايگاه سوم را به خود اختصاص داد.

از سوي ديگر فرودگاه آتلانتا در جايگاه هشتم قرار گرفت ؛اين در حالي است كه از لحاظ تعداد مسافر بسيار پرتردد است. فرودگاه دالز در واشنگتن نيز در رتبه هفتم قرار گرفت و فرودگاه‌هاي بالتيمور و فرودگاه ملي رگان هر كدام به ترتيب در رتبه‌هاي بيست‌وسوم و سي‌ام قرار گرفتند.

جزئيات اين مقاله علمي در مجله PLOS ONE انتشار يافت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10962 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1391/06/18 تعداد مشاهده: 1802
سافت گذر