کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318483 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با ورد 2013، اسناد خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت هر هفته ویژگی‌های جدیدی را برای نسخه آینده مجموعه نرم‌افزاری آفیس اعلام می‌کند. این کمپانی در آخرین خبر خود، ویژگی‌های آنلاین نرم‌افزار ورد 2013 را معرفی کرده است.

 

نسخه 2013 ورد، دارای چندین ویژگی جدید و پیشرفت‌هایی است که مایکروسافت در وبلاگ رسمی این نرم‌افزار درباره آن‌ها اطلاعاتی را در اختیار کاربران گذاشته است. مایکروسافت در پست این هفته خود نوشته که کاربران چگونه می‌توانند در نسخه آینده نرم‌افزار ورد، اسناد خود را به شکل آنلاین ارائه دهند.

در این پست آمده که کاربران علاوه بر ورد 2013، باید اکانت آنلاین مایکروسافت (Hotmail، یا MSN، یا Outlook) را نیز داشته باشند تا بتوانند از ویژگی‌ای استفاده کنند که خود این کمپانی نامش را «سرویس ارائه آفیس» گذاشته است. از این طریق کاربران می‌توانند دوستانشان را دعوت (invite) کنند تا اسناد وردی‌شان را به شکل آنلاین ملاحظه نمایند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ پس از انتشار آفیس 2013 شاید برای ارائه یک فایل وردی در دانشگاه یا محل کار، دیگر نیازی به همراه داشتن فلش‌دیسک هم نداشته باشید.

مایکروسافت همچنین امکانی فراهم کرده تا افراد بفهمند چه زمانی از فرد ارائه‌دهنده جدا شده‌اند. این وبلاگ می‌نویسد:

یک پیام موقت، به خواننده‌ها اعلام می‌کند که دیگر با ارائه‌دهنده همراه نیستند. همچنین نوار وضعیت (status bar) پایین فایل هم به خواننده‌ها اعلام می‌کند که از ارائه‌دهنده جدا شده‌اند. این پیغام تا زمانی که فرد خواننده دارد فایل را مستقل از ارائه‌دهنده تماشا می‌کند، روی صفحه می‌ماند. سپس، دکمه «دنبال کردن ارائه‌دهنده» در بالای نوار ابزار فعال می‌شود و خواننده می‌تواند با کلیک روی این دکمه به سادگی به همان صفحه‌ای برود که ارائه‌دهنده دارد آن را نشان می‌دهد.

ویراستارها نیز می‌توانند به سرعت اسناد ورد 2013 خود را، در حین ارائه آنلاین، تغییر دهند. به گفته مایکروسافت، زمانی که نسخه نهایی ورد 2013 عرضه شود، خواننده‌های آنلاین یک سند نیز امکان دانلود آن را بعد از ارائه خواهند داشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11069 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/06/26 تعداد مشاهده: 1609
کلید واژه ها:
سافت گذر