کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318440 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایسوس عرضه نمود: ASUS K45VM نوت بوکی با قیمت و کارایی مناسب

asus K45VM

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، ایسوس نوت بوک جدید خود را رونمایی کرد. این سری از نو تبوک های ایسوس بدنه ای از جنس آلومینیوم دارند و در دو رنگ قهوه ای سوخته و نیلی ارائه می شوند. بخش خارجی K45VM بافتی برجسته دارد و بدنه ارگونومیک آن جایزه طراحان iF را از آن خود کرده است که در مجموع دستگاهی شکیل و زیبا را به وجود آورده است.

نوت بوک K45VM ایسوس مجهز به پردازنده های نسل سوم Core i اینتل و چیپ ست HM76 اینتل می باشد. این نوت بوک به ۸ گیگابایت حافظه با فرکانس MHz1600 و به کارت گرافیکی GT 630M NVIDIA GeForce با قابلیت پشتیبانی از DirectX 11 مجهز شده است. صفحه نمایش K45VM چهارده اینچی با رزولوشن ۷۶۸×۱۳۶۶ بوده و نور پشتی آن از نوع LED می باشد.

ایسوس نوت بوک VM K45 را با مجموعه کاملی از ویژگی های قابل توجه ارائه می کند که برای سهولت استفاده از یک کامپیوتر طراحی شده اند. تکنولوژی انحصاری IceCool دمای نوت بوک را همیشه پایین تر از دمای بدن انسان نگاه می دارد تا کاربر در هنگام کار با نوت بوک خود هیچ گاه احساس حرارت بیش از حد ننماید.

ویژگی دیگر این نوت بوک، فن آوری اختصاصی ایسوس با نام SuperBatt است که عمر باتری K45VM را تا سه برابر نو تبوک های معمولی افزایش می دهد. تکنولوژی نوین Super Hybrid Engine II تجربه ای مشابه با استفاده از یک اسمارت فون را ارائه می کند. این تکنولوژی مدت زمان خروج سیستم از حالت Sleep را تنها به ۲ ثانیه کاهش داده، علاوه بر آنکه نوت بوک می تواند به مدت دو هفته در حالت Standby باقی بماند. همچنین امنیت و تهیه فایل پشتیبان را در زمانی که تنها ۵ درصد از شارژ باتری باقیمانده است و پیش از خاموش شدن سیستم به صورت اتوماتیک امکان پذیر می سازد.

همچنین فن آوری SonicMaster Lite ایسوس تجربه ای جدید و بی نظیر در تولید یک صدای قدرتمند را برای کاربران به ارمغان می آورد. در ساختار این نوت بوک یک پورت VGA، دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، یک پورت Rj-45، یک خروجی HDMI، اسلات کارت خوان، درایو نوری Blu-Ray و فیش های میکروفون و هدفون تعبیه شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11139 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/06/30 تعداد مشاهده: 1544
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

امیری 1391/07/01 08:38
ایسوس در مدل قدیمی D1 خود یک TochPad استثنائی بکار برده بود که تا حالا در هیچ لپتاپی ندیده ام. به راحتی با آن کارهای دقیق مانند فتوشاپ را انجام می دادم بدون اینکه همیشه یک ماوس با خودم همراه داشته باشم. کسی اطلاعی از مدلهای جدیدتر دیگه داره که واقعا نیاز به ماوس نداشته باشند؟
میثم 1391/07/01 01:30
سلام
پس قیمت چی؟؟؟؟ حرفی از قیمتش نزدین ....!!!! :D