کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317958 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه رسیدگی به جرائم اینترنتی اعلام شد

عضو اصلي مجتمع شماره 34 رسيدگي به جرايم رايانه‌يي و اينترنتي دادگستري كل استان تهران گفت: بهترين و سريع‌ترين راه براي رسيدگي به جرايم اينترنتي از طريق ارسال ايميل به آدرس shora@isp.ir است.

باقر افخمي در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد: شاكيان مي‌توانند موارد و مدارك شكايت خود را به‌صورت فايل ضميمه شده براي ما ايميل كنند و يا به صورت حضوري و در ساعات اداري به مجتمع مراجعه كنند.

وي با تاكيد بر اينكه تنها مركز رسيدگي به جرايم رايانه‌يي در كل ايران به صورت حضوري همين مركز است گفت: البته اين پيش‌بيني صورت گرفته كه درصورت تقاضاي زياد در استان‌ها و شهرهاي ديگر در مراكز استان شعبي در اين رابطه ايجاد شود.

افخمي تصريح كرد: از نظر حقوقي و قانوني اگر كسي به‌عنوان خواهان يا شاكي ادعايي را مطرح كند بايد طبق قانون در محل "مشتكي عنه" مراجعه كند زيرا طبق قانون رسيدگي به يك لايحه يا طرح دعوي بايد در محل حوزه دعوا باشد اما به طور استثنا به‌خاطر نوع كار و تخصصي بودن اين مجموعه، فعلا اين مجتمع به صورت متمركز فعاليت مي‌كند.

وي درباره مدت زمان مورد نياز براي رسيدگي به شكايات يادآور شد: زمان رسيدگي بسته به نوع شكايت‌ها متفاوت است و بايد بررسي شود كه آيا مورد شكايت به كار كارشناسي، استعلام يا مراجعه نياز دارد يا خير اما روال عادي به اين صورت است كه با توجه به دستورالعمل سابق قوه قضاييه اساس كار شوراي حل اختلاف تسريع در امور دادرسي و جلوگيري از اطاله دادرسي است.

افخمي در پايان يادآور شد: آدرس مجتمع شماره 34 رسيدگي به جرايم رايانه‌يي و اينترنتي دادگستري كل استان تهران خيابان سيدخندان، ‌خيابان ارسباران است .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1114 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ايسنا تاریخ خبر: 1388/06/25 تعداد مشاهده: 1890
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر