کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کارگروه تعیین مصادیق دستور رفع فیلتر جی‌میل را ابلاغ کرد

کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ دستور رفع فیلتر پست الکترونیک جی‌میل را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ کرد.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا؛ دسترسی به پست الکترونیک شرکت گوگل - جی میل- که از روز دوم مهرماه جاری مسدود شده بود، شامگاه روز یکشنبه نهم مهرماه بار دیگر برای کاربران ایرانی فعال شد.

محمدرضا آقامیری - عضو کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ در گفت‌وگو با مهر، با تایید رفع محدودیت دسترسی کاربران ایرانی به سرویس ایمیل جی‌میل اظهار داشت: کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ طی حکمی دستور رفع مسدودی سرویس جی‌میل را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه مشکل تفکیک دو سرویس جی‌میل و یوتیوب بر روی پروتکل https حل شده است، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی زمانی که برایش در نظر گرفته شده بود، راه‌های فنی تفکیک این دو سرویس شرکت گوگل را انجام داد.

این عضو کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ پیش از این وجود اشکال فنی را دلیل عدم دسترسی به جی میل عنوان کرده بود و گفت: جی‌میل ناخواسته قطع شده و ما هیچ وقت نخواسته و نمی‌خواهیم که جی‌میل و سرویس‌های گوگل را در ایران فیلتر کنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11276 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/07/11 تعداد مشاهده: 1460
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

asghar 1391/07/11 21:47
آقای محمدرضا آقامیری ، شما و همکارانتان به روح اعتقاد دارین یا نه ؟lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
وایمکسر 1391/07/11 17:40
همش دروغ دروغ دروغ . بابا چه وضعشه ؟مسئولین امر اینترنت ایران تا کجا میخوان با کار و زندگی مردم بازی کنید؟ الان سه شنبه ساعت 17:37 دقیقس هر چی سایت https میزنم باز نمیشه . شورشو در آوردن . حتی بانک ملت هم باز نمیشه. البته با وی پی ان باز میشه !!!
HAMED..RI 1391/07/11 09:32
هی حرف می زنند و کو عمل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟