کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317569 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقاومت بنیانگذاران Skype در برابر فروش این شرکت

بنيان‌گذاران شركت ارتباط تلفني اينترنتي Skype كليه‌ مجاري قانوني را طي كرده‌اند تا اجازه ندهند eBay شركت‌شان را به فروش برساند. جمعه گذشته ايشان شكايت ديگري در اين زمينه را تسليم دادگاه‌هاي آمريكا كردند.


نيكلاس زنستروم سوئدي و يانوس فريس دانماركي شركت Skype را در سال 2005 به مبلغ دو ميليارد دلار به eBay فروختند، البته اين فروش شامل مالكيت نرم‌افزار پشتيبان اين شركت نمي‌شد. اگرچه امتياز اين نرم‌افزار بعدها به eBay فروخته شد، اما eBay تنها شركتي نبود كه از اين امتياز بهره‌مند شد، چون همين امتياز در اختيار شبكه اجتماعي ويدئويي Joost كه متعلق به بنيان‌گذاران Skype مي‌باشد نيز قرار گرفت.

 
هفته گذشته Joost اعلام كرد مديرعامل سابقش، ميكل آنژ وولپي را بركنار كرده و دعوي حقوقي عليه وي را نيز آغاز نموده است.


آقاي وولپي گروهي از سرمايه‌گذاران را جذب كرده و اعلام نمود قصد دارد 65 درصد از Skype را از eBay به مبلغ 1.9 ميليارد دلار خريداري كند.
در مقابل فشار فزاينده بنيان‌گذاران Skype، سخنگوي eBay اعلام كرد قصد ندارد فروش Skype را متوقف كند و مذاكرات با وولپي را ادامه خواهد داد.


سرمايه‌گذاران حامي وولپي شركت‌هاي Silver Lake و Index Ventures هستند كه تحقيقات گسترده‌اي در مورد عواقب حقوقي اين خريد انجام داده بودند و آمادگي كامل براي ادامه دعواي حقوقي را دارند. به نظر نمي‌رسد eBay و Skype به اين ‌زودي از گرداب حقوقي به راه افتاده رهايي يابند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1134 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: New York Times تاریخ خبر: 1388/07/01 تعداد مشاهده: 1324
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر