کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9371 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318440 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه مراقبت از لپ‌تاپ؛ دغدغه‌ای همه‌گیر

لپ تاپ های لمسی

یک کارشناس فناوری اطلاعات گفت: با توجه به استفاده قابل توجه از لپ‌تاپ، بسیاری از کاربران نمی‌دانند چطور از این سیستم پیچیده و در عین حال بسیار کاربردی مراقبت کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایسنا؛ محمد سیدی، اظهار کرد: بالا بردن عمر لپ‌تاپ با چند نکته ساده امکان‌پذیر است و کاربر با رعایت برخی مسائل می‌تواند امنیت لپ‌تاپ خود را تا حد قابل توجهی بالا ببرد.

وی تأکید کرد: عموماً در تلفن هوشمند، تنظیمات کارخانه‌ای مانند روشنایی صفحه نمایش بیشتر از آن چیزی است که هر کاربر نرمالی به آن نیاز دارد و معمولاً در این حالت لپ‌تاپ در نگاه اول زیباتر به نظر می‌رسد و با تنظیم کردن مجدد این میزان روشنایی هم برای باتری لپ‌تاپ ‌و هم برای خود لپ‌تاپ بسیار مفید است.

سیدی تصریح کرد: باتری‌های لپ‌تاپ عمدتاً بر این اساس ساخته می‌شوند که جدا از برق باشند، افراد زیادی را می‌بینیم که از لپ‌تاپ‌شان به عنوان دستگاه اصلی در دفتر یا خانه استفاده می‌کنند و عموماً در تمام مدتی که مشغول کار با دستگاه هستند، سیم برق به این دستگاه وصل است و باید گفت که بهتر است در مدت استفاده این سیم به دستگاه وصل نباشد و باتری به طور نرمال بر اثر استفاده خالی شود و دوباره دستگاه را به پریز بزنید و شارژ کنید. این کار از پیری زودرس باتری جلوگیری می‌کند.

این کارشناس فناوری اطلاعات، استفاده سنگین و طولانی مدت به هنگام شارژ گذاشتن را مضر برای سیستم دانست و افزود: این کار به راحتی می‌تواند عمر دستگاه را کم کند، چرا که کلاً هر نوع وسیله الکتریکی با گرمای زیاد مشکل خواهد داشت.

به گفته او لپ‌تاپ قابلیت حمل بسیاری دارد، در همین راستا توصیه می‌شود حتماً از پوششی مثل کیف برای لپ‌تاپ استفاده شود مخصوصاً زمانی که کاربر با آن کار نمی‌کند بهتر است آن را درون کیف بگذارید و همچنین باید گفت که لپ‌تاپ باید در مکانی نگهداری شود که هوا جریان دارد و دمای مناسب و فاقد گرد و غبار باشد، چرا که گرد و غبار به سرعت می‌تواند جلوی تهویه مناسب را بگیرد و صدماتی جدی به دستگاه وارد کند. رعایت این نکات در کنار هم می‌تواند افزایش عمر لپ‌تاپ را به دنبال داشته باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11385 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1391/07/17 تعداد مشاهده: 1982
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

راهنما 1391/07/20 03:42
قابل توجه اساتید محترمی که نوشتن در مواقعی که پریز برق دم دسته باطری لپ تابو رو خارج کنید حرفشون درست اما باطری از نوسانات و قطعی برق لحظه ای نیز جلوگیری میکنه. فقط در شرایطی که برق شهر نوسان نداره باطری رو خارج کنید.
مهران رشیدی 1391/07/18 00:53
با سلام خدمت همه دوستان
با کسب اجازه از اساتید در جایی که دسترسی به برق هست بهتره باطری رو از مدار خارج کنید و از برق برای روشن کردن لب تاپ استفاده کنید.دقت کنید که این به این معنی نیست که مطلقا از باطری استفاده نکنید و اونو قرنتینه کنید. چون این کار هم موجب آسیب رسیدن به باطری میشه.بطور کل باطری های لیتیومی عمر مفید دارن و عمر مفیدشون هم در حدود 1000 بار شارژ و دشارژه که با مدیریت درست میتونیم مدت زمان بیشتری این باطری ها رو سالم نگه داشت.بهتره حداقل هفته ای یکبار باطری رو کاملا دشارژ و مجددا شازژ کنید این کار هم از آسیب رسیدن به سلول های باطری جلوگیری میکنه.
موفق باشیدlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
سهیل 1391/07/17 20:30
من کمبود ندارم که نظرم باید حتما ثبت بشه، ولی شما منو عصبانی کردید....به کاربری که بیشتر از 3 ساله مشتری دائم سایت شماست اهمیت نمیدین آخه. تمام نظرهایی که دادم از رو مطالعه و تجربه بوده....اما ثبت نمیشه.بعد یکی میاد میگه مرسی، ثبت میشه.!
چرا؟
سهیل 1391/07/17 20:27
با انواع و اقسام مرورگرها و همین اکسپلورر لعنتی هم نظر دادم، اما ثبت نمی کنید.....مطمئنم ایراد از شماست که اینجوره...
ثبت کنید
سهیل 1391/07/17 20:26
حتما باید از سایتتون تعریف بشه تا ثبت بکنین؟ اره دیگه؛ حتما همینجوره.
سهیل 1391/07/17 20:24
بیشتر از 3 ساله دارم از سایتتون استفاده می کنم و به دوستام هم توصیه میکنم که استفاده کنن، اما این برخورد شما با منه.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
فرشاد 1391/07/17 19:53
درود
سایت شما خیلی عالیه ولی خواهشا این خبرها رو تو سایت ندارین، حداقل به حرف های خودتون احترام بزارید.!!!!!!!!!!!!
چند وقت پیش بود که بودید 7 یا 8 باور غلط در مورد وسایل برقی که تو اون نوشته بودید باید لپ تاپ توی برق باشه!!!
این آفا که این حرفو زده کیه؟!مدرکش چیه؟!آیا در مورد حرفاش تحقیق جامع کرده؟!
خواهش میکنم از این نوشته ها تو سایتت.ن ندارید!ما از شما خیلی توقع داریم!
ممنونlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
عبدالوهاب یگن محمدی 1391/07/17 19:11
این کار خطرناکه. اگه باطری رو استفاده کنیم و مجدداً شارژ کنیم بهتره. اما توصیه من اینه که اگه مدام لب تاب تون روشنه باطریش رو کاملاً خالی و از لب تاب تون جدا کنید و اگه لازم دیدید ماهی یک بار مجدداً شارژ و کاملاً خالی کنید تا باطری احساس پیری زودرس نکنه. متشکرم
محسن 1391/07/17 18:22
راستی مطلب دیگه اینکه بهتره وقتی نوت بوک با باتری در حال کاره، اون رو به برق نزنیم.
دلیل: ایجاد گرما - واکنش شیمیایی ای که درون باتری برای ذخیره و تولید برق انجام میشود، در تئوری تا ابد میتواند ادامه داشته باشد. ولی در طول مصرف باتری خواه ناخواه میزانی حرارت متوجه باتری شده و این به مرور سبب تغییرات شیمیایی ناخواسته در باتری میشود. در طول مصرف ما از باتری، هر چه حرارت بیشتری ما متوجه باتری کنیم، عمر مفید باتری کمتر میشود.

با سپاس
ناشناس 1391/07/17 18:17
یادمه تو همین سایت یه خبر درباره تصورات اشتباه نوشته بودین که یکیش همین بود که از لپ تاپ بدون باطری استفاده بشه
که در کمال تعجب باز اینجا تاییدش کردین
محسن 1391/07/17 18:13
من اینطور مصرف میکنم...
شما هم اگر خواستید اینطوری مصرف کنید.
میدونم روش من درسته ولی هیچ ادعایی ندارم.
1. اگر شما معمولاً دستگاهتون رو در منزل و ای محل کار و نزدیک به پریز برق استفاده میکنید:
آ) باتری را در حالت 40 درصد شارژ کرده و از نوت بوک خارج کنید، بگزارید خنک شود. سپس درون یک پلاستیک و محفظه ای ضربه گیر قرار داده و آن را در محلی خنک نگهداری کنید.
ب) نوت بوک را وقتی در منزل و یا مکانی که به پریز برق نزدیک هستید با سیم به برق وصل کرده و استفاده کنید(بدون باتری)
ج) فقط تنها در مواردی که لازم است باتری را به نوت بوک وصل کرده و استفاده کنید.

2. اگر معمولاً بیرون از خانه و در جایی که به پریز برق دسترسی ندارید استفاده میکنید به نکات زیر دقت کنید:
آ) در شراط معمول هرگز اجازه ندهید باطری تا ته خالی شود. به محض رسیدن شارژ به حدود 10 درصد، آن را به برق متصل کنید.
ب) در شرایط معمول هرگز باتری را تا 100 درصد شارژ نکنید. همیشه وقتی به حدود 90 تا 95 درصد رسید آن را از برق بکشید.
ج) بعد از حدود 60 الی 70 بار شارژ بصورت بالا، یکبار اجازه دهید باتری تا آخر خالی شده(به حدی که نوت بوک خود به خود خاموش شود) و سپس آن را تا 100 درصد شارژ کنید.(قسمت ج نه برای سلامت باتری بلکه بخاطر تنظیم شدن نرم افزار نمایش میزان شارژ نوت بوک است)

این تمام چیزی هستش که من بعد از چند هفته تحقیق از وبسایت های خارجی(بعضاً تولید کنندگان اصلی باتری لیتیوم) بدست اوردن و اینجوری از باتری استفاده میکنم.

با سپاس فراوانlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
دلفین 1391/07/17 12:30
کاملا بت نظر وحید جمالی موافقم
صفا 1391/07/17 12:06
قبلا خوندم که گفته بودن اگه از باتری لپ استفاده نمیکنید، با 50% شارژ بیارین بیرون و بزارین کنار. خیلی هم مطلب در موردش خوندم. منم این کارو کردم و هر 2 هفته یکبار هم شارژ و دشارژش کردم. چشمتون روز بد نبینه سر 2 ماه کلا فاتحه ی باطری ژاپنی خونده شد. آخه چرا گفته بودن که با 50% بزارمش کنار؟
خلاصه بهترین حالت اینه که از باطری دائما استفاده بشه. این از تجربه ی من. فکر میکنم که اگه میخواین برای مدت خیلی طولانی استفاده نکنین باید باطری رو کاملا خالی کنیم و برای استفاده ی دوباره 8 ساعت شارژ بزاریمش و استفاده نکنیم
وحید جمالی 1391/07/17 10:47
این خبر رو از کجا آوردین؟
ماله چند ساله پیشه؟؟
لپ تاپ من ماله یه ساله پیش بعد هم توی دفترچه راهنماش هم خیلی جاهای دیگه خوندم که اگه همیشه تو شارژ باشه (جز ماهی یک بار برای کالیبره شدن باتری) نه تنها بد نیست بلکه خیلی به سالم موندت باتری کمک میکنه!!!
Vaio VPCEA3GGX