کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317898 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اعتصاب کارگران Foxconn درپی شرایط سخت گیرانه اپل در مورد آیفون ۵

Foxconn
به گزارش سافت‌گذر به نقل ازBGR، حدود ۳ تا ۴ هزار نفر از کارگران چینی بخش تولید کارخانه Foxconn دست به اعتصاب زدند. دلیل این اعتصاب تمهیدات سخت گیرانه اپل در مورد مراحل کنترل کیفیت گوشی جدیدش یعنی آیفون ۵ است.

بنا به گزارش های رسیده درگیری های متعددی میان کارگران و بازرسان کارخانه صورت پذیرفته که برخی از آنها منجر به برخوردهای فیزیکی نیز شده است.به همین دلیل مسئولان این کمپانی تصمیم گرفته اند تا از ابراز فشار برای رسیدن به درخواستهای خود چشم پوشی کنند.

به نظر می رسد جدیدترین گوشی کمپانی اپل، یعنی آیفون ۵ در مرکز این اتفاقات قرار دارد و همه چیز زیر سر این گوشی ۴ اینچی است.

اپل همواره به عنوان شرکتی شناخته شده که تلاش بسیاری را برای حفظ کیفیت بالای محصولات خود انجام می دهد اما ظاهرا این بار و برای گوشی آیفون ۵ این فشارها بیش از حد بوده است حداقل اعتصاب کارگران Foxconn که این امر را نشان می دهد.

اما Jony Ive مدیر بخش طراحی اپل و همچنین یکی از معاونین مدیر عامل اپل در اظهاراتی عنوان کرده که تا به حال برای هیچ محصولی چنین سطح بالایی از طراحی تا ساخت به کار گرفته نشده است.او اضافه کرده که فرآیندهای تولید ما بسیار پیچیده و به شدت بلند پروازانه است و این باعث می شود تا محصولی بی نظیر در دست مشتریان قرار بگیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11405 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/07/18 تعداد مشاهده: 1515
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1391/07/19 02:38
از بس سختگیری کرد هنوز گوشی تو کارتن بود یا شکسته بود یا کج و کوله
بخدا عجب رویی دارن این مسئولین اپل
ifone 5 MADE IN CHINA
حسن 1391/07/18 21:38
اپل با این سختگیری ایفون 5 معیوب رو داد بیرون وای بهحال اون روزی که یه روز بازرسا برن مرخصی