کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9372 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318449 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمایشگر هایی برای کاربران حرفه ای

مترجم: جواد زارعی

پیشتر گفته بودم کیفیت رنگ ها برای کاربران حرفه ای مانند گرافیست ها، انیمیشن کارها، تدوین گران فیلم و غیره بیش از هر عامل دیگری اهمیت دارد و اغلب این دوستان دست به دامان نمایشگرهای گران می شوند. نکته بد ماجرا این است که صرف خرید مدلی با قیمتی گزاف لزوماً همراه با کیفیت نخواهد بود. مصرف کننده حرفه ای که با رنگ ها سروکار دارد نیازمند مدل گران تری است که از تکنولوژی دیگری بهره می برد.

پانل ال سی دی تمامی نمایشگرهای معمول بازار از گونه TN است. از سه، چهار و هشت تکنولوژی مختلف در تولید پانل های ال سی دی استفاده می شود که اینگونه TN ارزان ترین و برای استفاده عامه بهترین است چراکه کیفیت رنگ هایی که تولید می کند برای استفاده های عام قابل قبول است و زمان پاسخگویی پیکسل های آن فوق العاده است. زمان پاسخگویی کمتر نمایشگری در بازار داخلی بیش از پنج میلی ثانیه است و این مقدار در مدل های فاخر تا دو میلی ثانیه کاهش یافته است. هر چند چشمان بنی بشر قادر به تشخیص مقادیر کمتر از 10، 12 ثانیه نیستند. گونه TN تکنولوژی ال سی دی یک مشکل اساسی دارد که مربوط می شود به کیفیت رنگ های تولید و البته استفاده از دویدهای نوری ال ای دی می تواند قدری از مشکلات را کاهش دهد اما حلال آن نیست.

هر پیکسل کامل شامل سه پیکسل رنگی قرمز، سبز و آبی است. این پیکسل های رنگی باید هشت بیتی باشند تا پیکسل کامل به صورت 24 بیتی عمل کرده و قادر به تولید 7/16 میلیون رنگ باشد. اما پیکسل های رنگی گونه TN به صورت هفت بیتی کار می کنند و در نتیجه پیکسل کامل داستان ما به صورت 21 بیتی عمل کرده و رنگ هایی که تولید می کند خیلی هم واقعی نخواهد بود. سازندگان پانل ها از الگوریتم های مختلفی استفاده می کنند تا رنگ های بیشتری را شبیه سازی کرده و کیفیت رنگ های نمایشگر را ارتقا می دهند. جالب این است پیکسل های رنگی برخی از نمایشگرهای ال سی دی زیادی ارزان قیمت به صورت شش بیتی کار می کند و نباید از این نمایشگر انتظار کیفیت داشت.

چه باید کرد
کاربران حرفه ای باید از دو تکنولوژی ویژه استفاده کنند که اولی به پانل مربوط می شود و دومی به سیستم تولید نور پس زمینه.

استفاده از تکنولوژی ال ای دی به عنوان منبع تولید نور پس زمینه تضمین می کند که نوری که از پشت به پیکسل ها تابیده می شود شامل تمامی رنگ های طیف مرئی از مرز مادون قرمز تا ماورای بنفش است. البته تکنولوژی ال ای دی خود شامل دو گونه ارزان و فاخر است. باید تحقیق کرد و از گونه فاخر استفاده کرد.

اما برای تکنولوژی مورد استفاده در پانل ال سی دی بی خیال گونه TN شده و از گونه های مختلف PVA و IPS استفاده کرد. گونه های دیگری مانند ASV و MVA هم در دسترس هستند که پانل های تولیدشده با آنها در بازار ایران چندان قابل دسترس نیستند. شرکت های Hitachi و Philips و LG از گونه های مختلف IPS و Samsung و Sony و از گونه های مختلف PVA در تولید مدل
های فاخر استفاده می کنند. به تصورم شرکت NEC هم از گونه IPS استفاده می کند.

در بازار داخلی محصولات فاخر سامسونگ، ال جی، سونی و قدری هم NEC قابل ابتیاع هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1162 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: ITiran تاریخ خبر: 1388/07/14 تعداد مشاهده: 1331
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر