کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لوگوی اپل سمبل گناه است!

کلیسای ارتودوکس در روسیه لوگوی اپل را سمبل و نشانه گناه اعلام کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ همه مردم در سراسر دنیا لوگوی اپل را با همان شکل و شمایل سیب گاز زده می شناسند و اکثر آنها با دیدن آن به یاد فناوری های این شرکت بزرگ می افتند، اما جالب است بدانید که یک کلیسای ارتودوکس در روسیه این سیب گاز زده را علامت و سمبل گناه اعلام کرده است.
کلیسای ارتودوکس معتقد است که سیب گاز زده شباهت زیادی به داستان "آدم و هوا" دارد که با گناه گاز زدن سیب از بهشت رانده شدند.
با انتشار این اخبار برخی از مردم روسیه اقدام به پوشاندان لوگوی اپل کرده اند و در هر جایی که این علامت دیده شود روی آن را می پوشانند.
این در حالی است که اپل لوگوی خود را سمبل اکتشاف قدرت جذب زمین توسط نیوتن می داند.
اگرچه کلیسای اتحادیه جماهیر به این قضیه اهمیتی نداده است ولی با این حال احتمال می رود که کلیسای ارتودوکس با استناد به زیرپاگذاشتن قوانین ضد کفر اپل را مجبور به تغییر لوگوی خود در این کشور کرده یا فروش محصولات اپل را در روسیه ممنوع کنند.
اپل (.Apple Inc) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد.
به گزارش موبنا، این شرکت در دهه هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل ۱، اپل ۲، اپل ۳ و پس از آن مکینتاش به گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی کرد.
اپل معمولا به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فون را نام برد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11641 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/08/02 تعداد مشاهده: 3017
سافت گذر
نظرات بینندگان

بنده 1391/08/03 22:28
روزانه هزاران نفر رو اینور اونور می‌کشن هیچ‌کس عین خیالش نیست
اونوقت میان به لوگوی بی‌اهمیت یه شرکت الکترونیکی/تجاری می‌پرن! این گناهه.
ناشناس 1391/08/03 19:04
:)))))))))))))))) احمق ها
مصطفی 1391/08/03 16:28
خب چیزی که حدی نداره خریته! جهله و حماقت. نیست که روسها نمیتونن یه موس هم بسازن بهشون فشار اومده که آمریکاییها همه ی ککامپیوترو یه جا بلعیدن.شما ببینید این اتفاق کجا افتاده: روسیه!!!! اصلا یه سؤالی اگه اپل میخواست از قدرت تأثیرگزارش برای بسط گناه استفاده کنه چه دلیلی داشت این موضوع رو رد کنه؟ میگفت بله ببینید من اپل هستم اپل گناه دوست، ببینید دنیا رو شست من میچرخه پس به من بگروید وگناه کنید!ههههههه وقتی خودش میگه این سیب نیوتنه دیگه چه دلیلی هست بهش پرداخته بشه؟
اوه اوه ، سیب نیوتن وای.نیوتن هم که یهودی بوده احتمالا این دفعه یه بساطی از داخل ایران برپا میشه!!!
آقا راصلا کی گفته اون سیبه؟؟ اون خرماست، باور کنید......
کیارش رستمی 1391/08/02 17:33
اینها اگر میفهمیدن که مسیحی نمی شدن لگوی اپل از مجموع دوایری هست که به صورت هندسی و با فرمول خاصی طراحی شده.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
سینا سرحدی 1391/08/02 12:55
اگه این سیبی هسن که تو کله نیوتن خورده پس چرا گاز زدس؟
امیر گازرانی 1391/08/02 09:55
پس یعنی ما هر روز داریم گناه میکنیم.اون چه گناهی .چون هممون داریم سیب میخوریم.پس یعنی تمام مردم دنیا گناهکارن؟
هر گردی که گردو نیست.البته خیلیا میان و از این حرف بر ضد اپل صحبت میکنن و یه داستانی درست میکنن.
کلیسا این همه علائم شیطان تو دینا هست رو گناه نمیدونه ولی سیب اپل رو میدونه.سیبی که صرفا دلیلش این نبوده.و یکی از دلایلش اینه که استیو در جوانی سیب رو دوست داشت و در مزرعه ی دوستش کار میکرد.
و این اسم توسط دو استیو انتخاب شده.اونم از اول اپل تنها نبوده. اپل کامپیوتر بوده.
lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مهدی 1391/08/02 09:12
به نام یزدان بخشاینده بخشا
حالم از اپل بهم می‌خوره چه لوگوش نماد گناه آدم و حوا باشه چه نماد سیب نیوتون
این رو هم بگم که قضیه سقوط سیب این بوده که نیوتون این رو مثال زده و چنین اتفاقی نیافتاده فقط نیوتون برای اثبات وجود نیروی جاذبه اون رو مثال زده!
برای لوگوی اپل یک فرضیه دیگر هم گفته‌اند و اون اینه که استیو جابز (یا شخصی دیگری) که موسس اپل هست از سیب خیلی خوشش می‌اومده

به هر حال هیچ بعید نیست که حرف کلیسای ارتودوکس درست باشه
چون در کتاب تورات از سوی خداوند گفته شده که اگر آدم و حوا به درخت دانایی (همون سیب) نزدیک بشن و از اون بخورن مثل خدا (خدایان) می‌شوند
همچنین اگر این لوگو رو به حالتی چرخش بدهید و دوبار کنار هم بگذارید شکل یک موجود فضایی رو در ذهن تداعی می‌کنه که در واقع همون جن خودمون هست

امیدوارم که منظور اپل چیزی نباشه که کلیسای ارتدوکس گفته