کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9374 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/10 | اعضاء: 318473 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پاسخ شیرین موزیلا به شیرین‌کاری‌های اینترنت اکسپلرر

به گزارش سافت‌گذر ؛ بعد از آن که تیم اینترنت اکسپلرر چندین بار اعضای تیم توسعه فایرفاکس را به کیک فنجانی مهمان کرد، این بار موزیلا بود که با یک کیک بزرگ، انتشار اینترنت اکسپلرر 10 را به سازنده‌های آن تبریک گفت.

 

«آن روزگارها» مایکروسافت به ازای انتشار هر نسخه جدید از فایرفاکس، برای اعضای توسعه این نرم‌افزار کیک‌های فنجانی می‌فرستاد. این سنت مدت‌ها ادامه داشت تا زمانی که موزیلا سرعت انتشار نسخه‌های فایرفاکس را بالا برد و الآن ظاهراً یک ماه در میان نسخه جدیدی از این براوزر را منتشر می‌کند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ در حالی که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ اخیراً فقط در دادگاه هم‌دیگر را می‌بینند، جالب است که این دو رقیب سنتی در دنیای براوزرهای اینترنتی، این‌گونه از هم پذیرایی می‌کنند.

مایکروسافت هم‌زمان با انتشار ویندوز 8، نسخه 10 از براوزر اینترنت اکسپلرر را هم منتشر کرد. موزیلا هم که فرصت را برای جبران مهربانی‌های تیم توسعه اینترنت اکسپلرر مناسب می‌دید، یک کیک بزرگ را به نشانه تبریک برای این تیم فرستاد.

خوشحالیم که می‌بینیم دو کمپانی غول‌پیکر در زمینه رایانه، برای سرگرمی هم که شده کار خوبی برای هم انجام می‌دهند. در این روزگاری که رقبا دائماً از یک‌دیگر شکایت و پای هم‌دیگر را به دادگاه باز می‌کنند، تبریک گفتن به طرف مقابل رفتار واقعاً شایسته‌ای است؛ آن هم در جریان رقابت شدیدی که این دو کمپانی با هم دارند.

فقط نمی‌دانیم: سهم ما از این کیک بزرگ چه می‌شود؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11737 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/08/07 تعداد مشاهده: 1665
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

دل نوشته.. 1391/08/07 23:40
سافت گذر عزیز سهم ما از این کیکها و خوشی ها و خوشحالیها و صلح و دوستی های رقبای دیرینه ، میدونید چیه؟؟فقط تحریمهای بیشتر و بیشتر! همین! ما فقط باید شاهد تحریم های بیشتر و اوضاع نا به سامان تر برای خودمون باشیم که کل دنیا مقابل ما ایستاده و مادامی که کیک و شیرینی و فنجانهای قهوه و چای دستشونه انگشت اشاره به سمت ما کشیدند و به فکر تشدید تحریم ها و فشار بیشتر هستند!
به امید روزهای خوب و صلح و صفا در تمام دنیا و مخصوصا میهن عزیزمون ایران!
ناشناس 1391/08/07 19:45
من که فکر میکنم هدف تحقیر کردن همدیگر هست. تا حالا شده با یک حرف خوب یکی رو تحقیر کنید؟؟؟
اون زمان که اینترنت اکسپلورر محبوب بود، ماکروسافت برای موزیلا میفرستاد. حالا که برعکس شده و موزیلا پیشرفت کرده داره جبران میکنه
Angry.maN 1391/08/07 11:16
بیاییم این خوشی ها را ببینیم و حسرت بخوریم
Mo.Re.Za 1391/08/07 11:09
:-)lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet