کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318440 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه‎ی مایکروسافت برای تولید بیشتر سخت افزار و واکنش رقبا

استیو بالمر، رئیس شرکت مایکروسافت تایید کرده است که برای تولید دستگاه های بیشتر و متنوع تر نقشه‌هایی دارد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ بالمر به بی‌بی‌سی گفت: "آیا درست است که بگوییم در حال فعالیت بیشتری بر روی سخت افزار هستیم؟ البته که هست. ما فرصت‎های مهمی را می بینیم که با استفاده از آنها می توانیم استاندارد جدیدی را وضع کنیم. بله، ما با اشتیاق تمام در همین راستا پیش خواهیم رفت."


طی روزهای پیش فروش تبلت سرفس (Surface) نیز آغاز شد. تبلت سرفس، در دو مدل RT و Pro ساخته می‌شود. آنگونه که مایکروسافت اعلام کرده، فروش مدل Pro از اوایل ژانویه سال آینده آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است که این دو مدل از نظر معماری سخت افزاری – و به تبع آن سیستم عامل و تنوع نرم افزار - با یکدیگر تفاوت‎هایی ساختاری دارند.

سرفس RT مجهز به یک پردازنده انویدیا (nVIDIA) است که بر اساس معماری آرم (ARM) ساخته می شود. سیستم عامل آن نیز ویندوز RT است که نسبت به ویندوز 8 کمی سبکتر و ساده تر است. نرم افزارهای قابل اجرا بر روی آن نیز باید اختصاصا برای این پلتفرم نوشته و تولید شوند. بعبارت دیگر، نرم افزارهای قدیمی ویندوز بر روی این تبلت قابل اجرا نیستند.

در حالی که سرفس Pro از پردازنده اینتل (Intel) استفاده می کند که بر اساس معماری x86 تولید می شود. معماری x86 اساس و پایه تولید کلیه پردازنده های کامپیوتری از ابتدای دهه هشتاد میلادی تا به امروز بوده است. پس می توان به سادگی نتیجه گرفت تبلت سرفس Pro، به همین دلیل از نظر سازگاری با نرم افزارهای قدیمی تر، شرایط به مراتب بهتری داشته باشد. از همین رو، سیستم عامل آن نیز "ویندوز 8 پرو"، یا بعبارت بهتر، همان ویندوز مختص به لپ تاپ و دسک‌تاپ خواهد بود.

اعلام این خبر توسط مایکروسافت که ممکن است، دستگاه های دیگری هم در راه باشد، احتمالا شرکای این کمپانی را نگران خواهد کرد.

هنگامی که آقای بالمر، در ژوئن امسال برنامه های شرکتش را برای تولید تبلت سرفس فاش کرد، موجی از واکنشهای مختلف را برانگیخت.

منفی ترین واکنش از آن مدیرعامل کمپانی تایوانی ایسر (Acer) بود که در مصاحبه ای با نشریه فایننشال تایمز در ماه اوت گفت که تولید تبلت توسط مایکروسافت ثاثیر منفی بر کل اکوسیستم PC و سیستم عامل ویندوز خواهد گذاشت.

این در حالی بود که واکنش شرکت دل (Dell) که سومین تولیدکننده بزرگ کامپیوتر است، متفاوت بود. این شرکت تولید تبلت سرفس را به عنوان اقدامی ضروری برای ایجاد اشتیاق و هیجان در بین مصرف کنندگان توصیف کرد که با توجه به سرمایه گذاری عظیم مایکروسافت بر روی ویندوز 8، عملی قابل توجیه و منطقی به حساب می آید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11749 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/08/08 تعداد مشاهده: 1663
کلید واژه ها: ,
سافت گذر