کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317962 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش محبوبیت کتب دیجیتال در مدارس

بسیاری از مدارس و دانشگاهها بهطور روزافزونی مطالب آموزشی را در قالب كتب الكترونیك عرضه میكنند، به همین دلیل نقش كتب كاغذی در محیطهای آموزشی كمرنگتر از گذشته شده است. بسیاری معقتدند مدارس با استفاده از كتب دیجیتال میتوانند صرفهجویی قابل توجهی در هزینههای خود به عمل آورند. برخی از این كتب قابل خریداری است و برخی دیگر به صورت "متن باز" توسط دهها و شاید صدها نویسنده تهیه شده و بهصورت رایگان توزیع میشود.


در بازار كتاب آمریكای شمالی، كتب كاغذی بخش عمدهای از درآمد هفت میلیارد دلاری صنعت را تامین میكند. كتب دیجیتال تنها پنج درصد از كل سهم بازار را در اختیار دارد. اما این وضعیت در حال تغییر است و كشورهایی از قبیل تركیه و كره جنوبی نیز به جرگه طرفداران كتب دیجیتال در حوزه آموزش پیوستهاند.


مدارسی كه از كتب دیجیتال استفاده میكنند آمار و ارقام مربوط به كاهش هزینههای خود را منتشر نساختهاند، اما منتقدان استدلال میكنند صرفهجویی هزینه ناشی از عدم خرید كتب معمولی در بلندمدت با هزینههای مربوط به آموزش مدرسان در محیط دیجیتال، پنهای باند مناسب برای ارتباطات چندرسانهای و مهمتر از همه، رایانهها، جبران میشود.


تا این لحظه بكارگیری كتب دیجیتال بیشتر به سلیقه مدرسان بستگی داشته و به همین دلیل موردی بوده است. اما آن عده از مدرسانی كه به این تكنولوژی روی آوردهاند رضایتمندی زیادی را از آن ابراز كردهاند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1178 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: همکاران سیستم تاریخ خبر: 1388/07/30 تعداد مشاهده: 1711
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر