کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317958 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز 7 صنعت جهانی رایانههای شخصی را ارتقا میدهد

در حالی که اثرات ناشی از بحران اقتصادی همچنان صنعت فناوری را دچار مشکل کرده است، کارشناسان پیشبینی میکنند که ورود سیستمعامل ویندوز 7 به بازار میتواند این جریان را بهبود بخشد و میانگین درآمدهای تولیدکنندگان رایانههای شخصی را افزایش دهد.


به نقل از پیسیورلد، پس از ناامیدی فراوان از ویندوز ویستا و عدم موفقیت آن در بازارهای جهانی، کارشناسان هماکنون پیشبینیهای خوبی برای ویندوز 7 کردهاندو احتمال میدهند که این سیستمعامل جامع تمام نارضایتیهای کاربران از مایکروسافت را برطرف کند.


به عقیده تحلیلگران، تنها چند هفته پس از ورود ویندوز 7 میانگین فروش جهانی رایانههای شخصی افزایش خواهد یافت و از سال آینده، این سیستمعامل به نقشی اصلی و اساسی خود را در رایانههای شخصی به عهده خواهد گرفت.


"
دیوید دائود"(David Daoud) مدیر تحقیقات مرکز IDC گفت: «واضح است که انگیزه برای استفاده از ویندوز 7 در بدو ورود آن بالا باشد و بنابراین میتوانید شاهد رشد قابلملاحظه رایانههای مبتنی بر این سیستمعامل در ماههای اول باشید. پس از گذشت چند ماه شرایط فروش رایانههای شخصی در دنیا دوباره به حالت معمولی باز خواهد گشت و از سال آینده شاهد حضور گسترده ویندوز 7 در رایانههای حرفهای خواهیم بود».


دائود معتقد است که اثرات ویندوز 7 بر بازار جهانی رایانههای شخصی یک یا دو ماه پس از ورود این محصول به بازار متوقف خواند شد. در این میان، احتمال میرود که این محصول در دوران تعطیلات پایان سال میلادی تاثیر کمی بر تصمیمگیری مردم در جریان خرید رایانه شخصی جدید داشته باشد و این در حالی خواهد بود که میانگین فروش رایانههای شخصی در دنیا افزایش خواهد یافت.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1180 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: همکاران سیستم تاریخ خبر: 1388/08/01 تعداد مشاهده: 1243
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر