کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اقدام عجیب گرجستان علیه هکر روس

دولت گرجستان در اقدامی بی‌سابقه تصاویر و اطلاعات مفصلی از یک هکر روس که بارها اطلاعات محرمانه این کشور را به سرقت برده بود، منتشر کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارس؛ این هکر روس در این تصاویر لحظاتی قبل از قطع کردن ارتباط رایانه خود با اینترنت مشاهده می شود.
وزارت دادگستری گرجستان مدعی است این هکر روس بارها و بارها اطلاعات وزارتخانه های مختلف این کشور و همین طور داده های محرمانه بانک ها، پارلمان و چند سازمان غیردولتی در گرجستان را سرقت کرده است.
سابقه برخی از این حملات به سال 2008 و زمان درگیری محدود نظامی میان دو کشور برمی گردد. در آن زمان موجی گسترده از حملات سایبری هم بر علیه گرجستان اجرا شد.
وی با طراحی انواع بدافزار آنها را برای حمله به نهادهای دولتی و خصوصی در گرجستان در اختیار هکرهایی در روسیه و آلمان هم قرار داده بود. این هکر با تله کارشناسان امنیتی دولت گرجستان به دام افتاد.
وی که تصور می کرد فایلی حاوی اطلاعات محرمانه دانلود کرده در عمل یک برنامه جاسوسی را از دولت گرجستان دریافت کرده بود که منجر به افشای اطلاعات شخصی وی شده بود.
این هکر دامنه فعالیت های خود را از سال 2011 شدت بخشیده و توانسته بود با استفاده از بدافزارهای خطرناک بین 300 تا 400 رایانه را در نهادهای حساس دولتی آلوده کند. وی از این طریق یک شبکه بوت نت موسوم به Georbo راه اندازی کرده بود.
وی در تلاش بود اسناد ورد و پی دی اف که حاوی لغاتی مانند روسیه، آمریکا، ناتو و سیا بودند را شناسایی کند. بدافزارهای وی قادر به ضبط صدا و عکس گرفتن از رایانه های کاربران هم بودند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11805 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/08/11 تعداد مشاهده: 1816
کلید واژه ها: ,
سافت گذر