کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317875 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۶ اپلیکیشن موقعیت‌یابی که به شما می‌گویند کجا بوده‌اید

۶ اپلیکیشن موقعیت‌یابی که به شما می‌گویند کجا بوده‌اید!
اپلیکیشن‌های مبتنی بر موقعیت، از جمله محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها محسوب می‌شوند. نرم‌افزارهای زیادی وجود دارند که هریک برای هدفی خاص طراحی شده‌اند اما اساس کار آن‌ها بر پایه موقعیت‌یابی استوار شده است. در ادامه با اپلیکیشن‌هایی آشنا خواهیم شد که علاوه بر موقعیت‌یابی، می‌توانند موقعیت‌های پیشین را نیز نمایش بدهند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ اغلب ما، با شنیدن نام اپلیکیشن‌های موقعیت‌یاب، به مسیر‌یابی و رسیدن به مقصدی خاص فکر می‌کنیم. اما تعداد زیادی اپلیکیشن موقعیت‌یاب وجود دارد که برای ردیابی و ثبت مسیرهای طی شده طراحی شده‌اند. ردگیری و ثبت موقعیت‌های قبلی به همراه جا‌به‌جایی‌ها، سرعت حرکت و ارتفاع از سطح دریا، علاوه بر اینکه برای کسانی که اهل ورزش هستند بسیار مفید است، می‌تواند جنبه سرگرمی نیز داشته باشد. برای مثال، می‌توانید اطلاعات حرکتی خود را در قالب یک فایل GPX به Google Earth یا اپلیکیشن‌های ساده‌تر وارد کرد و از آن‌ها مسیرهای پرواز سه‌بعدی تهیه کنید و یا به کمک آن‌ها آثار هنری در ابعاد بسیار بزرگ ایجاد نمایید.

gps-apps-1My Tracks (اندروید)

My Tracks را بر روی یک دستگاه اندرویدی با قابلیت موقعیت‌یابی (GPS) نصب کنید تا نرم‌افزار در سکوت، موقعیت شما و ارتفاع از سطح دریا در آن موقعیت را برای شما ذخیره‌ کند. حرکت‌های شما به طور زنده از طریق گوگل‌مپ نیز قابل مشاهده هستند. این نرم‌افزار قابلیت ایجاد فایل‌های خروجی متداول (GPX و CSV) را نیز دارد. این فایل‌های خروجی را می‌توانید بعداً در گوگل‌مپ یا اپلیکیشن‌های ورزشی وارد کرده و بررسی کنید.

لینک دانلود My Tracks در Google Play | بازار

gps-apps-2Runkeeper (اندروید و iOS)

Runkeeper احتمالاً یکی از معروفترین اپلیکیشن‌های مبتنی بر موقعیت‌یابی محسوب می‌شود. حداقل برای ما این‌‌گونه است! ثبت موقعیت‌ها در این اپلیکیشن، به سادگی فشردن کلید Record است. اما RunKeeper، بخش سلامت نیز دارد که در آن قسمت، قدم‌های شما و میزان کالری مصرف شده را نیز ثبت می‌کند. علاوه بر این در صورت تمایل می‌توانید نوع حرکت خود را (دویدن، قدم‌زدن، دوچرخه‌سواری و اسکیت‌سواری) نیز تعیین کنید. گرفتن فایل‌های خروجی از این اپلیکیشن بسیار آسان است.

لینک دانلود Runkeeper در Google Play | بازار
لینک دانلود Runkeeper در آیتیونز

gps-apps-3Endomondo (اندروید، iOS و غیره)

اگر چه اکثر کاربران Runkeeper را می‌شناسند، اما مطمئن باشید برای بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای هیچ چیزی جای Endomondo را نمی‌گیرد. در این اپلیکشین نیز شما می‌توانید نوع حرکت خود را تعیین نموده و اطلاعات دیگری نظیر تعداد قدم‌ها، کالری مصرفی، ضربان قلب را در کنار اطلاعات موقعیت خود مشاهده کنید. به همه این ویژگی‌ها امکان به اشتراک‌گذاری موقعیت‌ها با دوستان را نیز اضافه کنید.

لینک دانلود Endomondo در Google Play | بازار
لینک دانلود Endomondo در آیتیونز
لینک دانلود Endomondo در Windows Phone Store

Stravagps-apps-4 (اندروید و iOS)

Strava ساده‌تر از Runkeeper است، با این حال حرکات را به دو بخش دویدن و دوچرخه‌سواری تقسیم نموده و هریک را به صورت مجزا برای دانلود عرضه کرده است که نمی‌توان گفت اقدامی خوب است یا بد. خوب یا بد، این‌ تقسیم‌بندی، یک گام اضافی برای فعال‌سازی حساب کاربری پیش روی افرادی قرار می‌دهد که فقط می‌خواهند پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری کنند. مشابه سایر اپلیکیشن‌ها، Strava نیز به کمک یک کلید، عملیات ثبت موقعیت را آغاز می‌کند. علاوه بر این گرفتن فایل GPX خروجی نیز در این اپلیکیشن امکانپذیر است.

لینک دانلود Strava در Google Play | بازار
لینک دانلود Strava در آیتیونز

gps-apps-5MotionX GPS (سازگار با iOS)

احتمالاً بیشترین شهرت MotionX به خاطر سیستم مسیریابی پیچ-به-پیچ آن در دستگاه‌های مبتنی بر iOS است اما سازنده آن، اپلیکیشنی خوش ساخت را ارائه نموده که امکانات مختلفی در خود دارد. ثبت مسیرهای حرکت و مرورگر کامل ویکی‌پدیا به عنوان یک راهنمای گردشگری ایده‌آل و شخصی در مسیرهای حرکت، از جمله امکانات MotionX GPS محسوب می‌شوند.

لینک دانلود MotionX GPS در آیتیونز

gps-apps-6MyTracks (سازگار با iOS)

این اپلیکیشن، هم‌نام اپلیکشین اول این لیست است، اما این دو با هم متفاوتند. با وجود این عملکرد مشابهی دارند و با زدن کلید ثبت موقعیت، MyTracks اقدام به ثبت موقعیت کاربر کرده و مسیر مجازی حرکت وی را بر روی نقشه ایجاد می‌کند. امکان گرفتن عکس و زدن تگ‌های موقعیت بر روی تصاویر در هنگام حرکت و ثبت موقعیت نیز برای شما مهیا است. در پایان کار نیز می‌توانید از اطلاعات موقعیت خود در Mac OS X، خروجی بگیرید.

لینک دانلود MyTracks در آیتیونز
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11894 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/08/17 تعداد مشاهده: 1850
کلید واژه ها: ,
سافت گذر