کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317569 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیشبینیهای ضد و نقیض در مورد تاثیرات ویندوز 7 بر فروش جهانی رایانهها

برخی تحلیلگران در مورد تاثیرات سیستم‌عامل ویندوز 7 بر فروش جهانی رایانه‌های شخصی پیش‌‌بینی‌های جدیدی ارایه کرد‌اند که جالب به نظر می‌رسد.


"
آنت جامپ"(Annette Jump) مدیر تحقیقات گروه رایانه‌های کاربری Worldwide شرکت تحقیقاتی گارتنر در وبلاگ رسمی این شرکت نوشت: «ویندوز 7 با رابط کاربری آراسته و کارآمد و قابلیت‌های جدید متناسب با نیاز کاربران، شکاف موجود میان رایانه‌های مبتنی بر ویندوز و مک را کاهش می‌دهد».


اما به گفته او، "مرکز تحقیقاتی گارتنر احتمال نمی‌دهد که عرضه این سیستم‌عامل در اکتبر 2009 باعث رشد قابل‌ملاحظه فروش جهانی رایانه‌‌های شخصی در فصل پایانی سال جاری میلادی شود".


در بخش مقابل، "کریس وایتمور"(Chris Whitmore) یکی از تحلیلگران سخت‌افزاری مرکز Deutsche Bank طی هفته جاری در گزارش مربوط به بررسی اخیر خود نوشت: «ما امیدواریم که ورود ویندوز 7 به بازار باعث رشد چشمگیر فروش جهانی رایانه‌های شخصی شود».


به طور کلی می‌توان گفت، در حال حاضر بخشی از کارشناسان اثر ویندوز 7 بر بازار رایانه‌های شخصی را تا پایان سال جاری مثبت ارزیابی می‌کنند و بخش دیگر، حضور این سیستم‌عامل را در جریان افزایش فروش رایانه‌های شخصی بی‌تاثیر می‌دانند. شرکت تحقیقاتی گارتنر پیش‌بینی‌های کنونی خود را به فصل پایانی سال جاری میلادی محدود کرده است و در مقابل، تحلیلگر Deutsche Bank، تاثیر این سیستم‌عامل را برای سال‌های آتی مثبت می‌داند.


نخستین موج ایجاد شده توسط ویندوز 7 مربوط به کاربران خانگی و موج بعدی آن مربوط به شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌شود. اگرچه این سیستم‌عامل مزایای فراوانی را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به همراه دارد، اما باید توجه داشت که این مراکز برای استفاده از سیستم‌عامل مذکور نیاز به به‌روزرسانی سیستم سخت‌افزاری رایانه‌های خود دارند.


طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، فروش رایانه‌ در حوزه سازمان‌ها و شرکت‌ها در اواخر سال 2010 و اوایل سال 2011 میلادی افزایش قابل‌ملاحظه میابد و به اوج خود می‌رسد.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1198 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: همکاران سیستم تاریخ خبر: 1388/08/09 تعداد مشاهده: 1456
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر