کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317569 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سیستم آدرس اینترنتی چندزبانه تصویب شد

سازمان نظارت بر نامها و شمارههای اینترنتی - آیكان - سیستم آدرس چندزبانه جدیدی كه اینترنت را برای میلیونها نفر بیشتر در جهان دسترسپذیر میكند، مورد تایید قرار داد.

آیكان پایان استفاده انحصاری از كاراكترهای لاتین برای آدرسهای وب سایتهای اینترنتی را اعلام كرد؛ به این ترتیب در آیندهای نزدیك نوشتن كل آدرس یك وبسایت به هر زبانی در جهان امكانپذیر خواهد شد.

با معرفی نامهای دامنه بینالمللی (IDN) حروف الفبایی مانند چینی، كرهیی یا عربی در بخش انتهای نام آدرس یعنی بخش پس از دات مانند com. و org. قابل استفاده خواهند بود. در حال حاضر محدودیتهای فنی به این معنی است كه تمامی نامهای دامنه به حروف لاتین باشند.

راد بك استرام، رییس و مدیر اجرایی آیكان، پس از كنفرانس شش روزه در سئول در بیانیهای اعلام كرد كه این نخستین گام اما باورنكردنی و بزرگ و تاریخی به سوی اینترنت بینالمللی است و با این كار اینترنت برای میلیونها نفر از مردمی كه در مناطقی مانند آسیا، خاورمیانه و روسیه زندگی میكنند، دسترسپذیرتر میشود.

در وهله نخست نامهای دامنه بینالمللی بهصورت محدود همچون كدهای كشوری مانند kr برای كره اجازه استفاده شدن خواهند داشت اما استفاده آنها به تدریج گسترش یافته و شامل تمامی نامهای آدرس اینترنت میشود.

طبق اعلام آیكان، بیش از نیمی از 1.6 میلیارد كاربر اینترنت جهان از زبانی استفاده میكنند كه حروف آن لاتین نیستند. نخستین تقاضاها برای نامهای دامنه بینالمللی از 16 ماه نوامبر مورد پذیرش قرار میگیرند و انتظار میرود تا نیمه 2010 كاربردی شوند.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1199 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1388/08/09 تعداد مشاهده: 1525
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر