کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318398 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سایت «تک‌اسپات» مشخصات جدیدی را از بازی «ندای وظیفه: عملیات‌های سیاه 2» منتشر کرد

به گزارش سافت‌گذر ؛ آن دسته از بازی‌خورها که هنوز «ندای وظیفه: عملیات‌های سیاه 2» را بازی نکرده‌اند، می‌توانند انتظار یک بازی کاملاً متفاوت را داشته باشند: فناوری‌ها و اسلحه‌های جدید، روبات‌های پیشرفته، روند داستانی کاملاً متحول شده و بازگشت مود زامبی‌ها.

کمپانی Treyarch سازنده نسخه‌های اخیر بازی «ندای وظیفه»، با انتشار چند روز پیش نسخه «عملیات‌های سیاه 2» پیشاپیش هدیه کریسمس بازی‌خورها را تقدیمشان کرده است. امیدواریم این نسخه که نهمین شماره از سری «ندای وظیفه» و دنباله نسخه سال 2010 موسوم به «عملیات‌های سیاه 1» است، با شماره‌های قبلی واقعاً تفاوت داشته باشد. وقتی می‌گوییم تفاوت داشته باشد، منظورمان این است که نسخه رایانه‌ای سال قبل این بازی یعنی «میدان نبرد مدرن 3» جذابیت خاصی نداشت و آخرین نسخه از سری رقیب «ندای وظیفه» یعنی همان «مدال افتخار: رزمنده» هم که حدود یک ماه پیش منتشر شد، با استقبال خیلی خوبی مواجه نشد.

اما شاید این بار خوش‌شانس باشیم؛ چون «عملیات‌های سیاه 2» اولین بازی در سری «ندای وظیفه» است که در آینده و با فناوری‌های آینده اتفاق می‌افتد و حتی روند داستانی آن هم با توجه به انتخاب‌های بازی‌خوران قابل تغییر است. اما مثل همیشه، وقتی قرار است ویژگی‌های نرم‌افزاری بازی را بررسی کنیم، مهم‌ترین عامل موتور بازی است که در سری «ندای وظیفه» در سال‌های گذشته با سرعت بسیار آهسته‌ای پیشرفت کرده است. یکی از تغییرات اصلی در موتور بازی در این نسخه، فناوری جدیدی موسوم به «نمایش طرح» است که ترکیب دو بافت (texture) را زیباتر می‌کند؛ این فناوری، قبل از آن که دو بافت را با هم ترکیب کند، رنگ آن‌ها را با هم مقایسه می‌کند.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ آخرین نسخه از «ندای وظیفه» شاید بیش از هر جای دیگری، در نورپردازی نوآوری کرده باشد.

نورپردازی هم در این بازی بهتر شده و اکنون دارای فناوری نورپردازی با جزئیات بیش‌تر (HDR)، بازتاب نور از اجسام، سایه‌های خاص هر جسم، ترکیب چند سایه و پیشرفت‌های بسیار دیگر است. بنابراین احتمالاً نسخه رایانه‌ای این بازی نیازمند نرم‌افزار DirectX 11 هم خواهد بود. این یعنی بازی‌خورهایی که «ندای وظیفه: عملیات‌های سیاه 2» را روی رایانه بازی می‌کنند لذت بیش‌تری از بازی‌خورهای کنسولی خواهند برد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12165 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/09/02 تعداد مشاهده: 2183
سافت گذر
نظرات بینندگان

farshad 1391/09/05 11:13
ای کاش سنگر گیری هم بش اضافه میشد ، جالبه برام که همچین بازی قوی ، قابلیت سنگرگرفتن پشت دیوار ها و اشیا نیستند (مثه GEARs OF WAR)
علی 1391/09/02 13:42
سلام
بازیش خیلی قشنگه ولی این قدرم که فکر می کنید مال آینده نیست (یک سری مرحله هاش برای زمان های قدیم است و بیشترش مال سال 2025 )