کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317570 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پر فروش ترین نرم افزارهای موبایل

فناوریهای شخصی این روزها به محبوبترین نتایج و محصولات تكنولوژی تبدیل شدهاند. در این میان اما در سالهای اخیر گوشیهای موبایل به عنوان پر طرفدارترین محصول دیجیتال شخصی در سرتاسر دنیا شناخته شدهاند و درست به همین دلیل هم هست كه هر روز قابلیتها و امكانات مختلف و مورد تقاضای كاربران به این محصول كوچك و قابل حمل اضافه میشود. به این ترتیب است كه این روزها گوشیهای موبایل به رقیبی جدی برای بسیاری از محصولات دیجیتال مانند دستگاههای mp3 player، GPS و حتی كامپیوترهای جیبی و قابل حمل تبدیل شدهاند.

در حقیقت تقاضا و تمایل كاربران به در اختیار داشتن محصولی برای انجام كارهای مختلفی كه معمولا با كامپیوترهای شخصی قابل اجرا میشدند، تولیدكنندگان گوشیهای موبایل را به سمت طراحی و تولید محصولاتی قابل برنامهریزی و با امكان نصب نرمافزارهای گوناگون سوق داده است. با این اوصاف است كه انواع نرمافزارهای موبایل در این سالها به محصولاتی پر فروش تبدیل شدهاند تا جایی كه دیگر بسیاری از كاربران ترجیح میدهند امور مختلف كامپیوتری خود را با گوشی موبایلشان انجام بدهند.
بازار نرمافزارهای موبایل به این ترتیب به بازاری پر رونق و رقابتی تبدیل شده كه در آن هر تولیدكننده به دنبال تولید محصولی پر طرفدار و البته كسب سهم بیشتر از بازار است. در این میان اما تنها بعضی از این محصولات نرمافزاری توجه كاربران و خریداران را به خودشان جلب كرده و در نهایت فروش خوبی را نصیب تولیدكننده خودشان میكنند. حالا دیگر اغلب كاربران به دنبال نرمافزاری برای موبایل خود هستند كه بتواند در هر شرایط و موقعیتی به كمك آنها آمده و به عبارت دیگر پیچیدگیهای زندگی مدرن را برای آنها سادهتر كند، تا آنجا كه طبق تحقیقات انجام شده كاربران موبایلهای هوشمند نرمافزارهای بیشتری را نسبت به آنچه كه واقعا برایشان قابل استفاده است، دانلود میكنند.
برترینهای جهان
در میان تعداد بسیار زیاد و قابل توجه نرمافزارهای موبایل در بازار جهانی طبیعتا انتخاب برترین نرمافزارها و در واقع پر فروشترین آنها كار چندان راحتی نیست. با این حال اما بنیاد FierceMobileContent هر سال برترین و پر فروشترین نرمافزارهای موبایل در جهان را انتخاب و معرفی میكند. این بنیاد امسال هم برای چهارمین بار این كار را انجام داده و این نرمافزارهای برتر را معرفی كرده است. در واقع معیار كارشناسان این بنیاد برای انتخاب برترین نرمافزارهای موبایل میزان كارایی آنها در زندگی مدرن بوده و اینكه چقدر این نرمافزارها میتوانند در سادهتر كردن امور روزمره به كاربرانشان كمك كنند. این نرمافزارها در حقیقت آنقدر برای كاربرانشان جذاب و كابردی هستند كه آنها را به استفاده مداوم و تكراری مجاب میكنند. ویژگی منحصر به فرد و متفاوت این نرمافزارها این است كه میتوانند به راحتی امور روزمره با پیچیدگیهای ظریف را كه در ساختار زندگی امروزی همیشه وجود دارند، برای كاربرانشان خیلی زود حل كنند به عنوان مثال یافتن كم ترافیكترین مسیر را برای رسیدن به موقع آنها به محل كارشان یا پیدا كردن محل خوبی برای صرف ناهار نمونههای خوبی از كاربردهای این نرمافزارها هستند. با بیان اوصاف برترین و پر فروشترین نرمافزارهای موبایل در سال 2009 به ترتیب زیر معرفی شدهاند:
Aha:
این نرمافزار در واقع نوعی مكان یاب است كه با 65 برنامه مختلف به كاربران برای داشتن رانندگی امنتر كمك میكند.



این نرمافزار حتی امكان برقراری ارتباط میان رانندگان با یكدیگر را داشته و به این ترتیب میتواند كمك خوبی برای رانندگانی كه دچار مشكل شدهاند باشد. این نرمافزار را در وبسایت aha.com میتوان دانلود كرد.
MotionX GPS:
این نرمافزار حرفهایترین ابزار مكانیاب برای گوشیهای موبایل است كه نسخههای مختلفی برای تمام موبایلهای هوشمند داشته و در حال حاضر بیش از چهار میلیون كاربر دارد.


Put Things Off:
این نرمافزار نوعی ابزار برنامهریزی شخصی برای كاربرانی با مشغله زیاد است كه این روزها مورد توجه اغلب خریداران و كاربران قرار گرفته است.
این نرمافزار امكان برنامه ریزی دقیق و مشخص برای امور مختلف را به كاربرانش داده تا به این ترتیب همه كارها به موقع و درست انجام شوند. این نرمافزار این روزها به صورت رایگان در وبسایتهای مختلف دانلود نرمافزار قابل دسترسی است.



Sherpa:
یك نرمافزار سازگار با سیستم عامل Android كه امكان جستوجوی اماكن مختلف بر اساس علاقهمندی كاربران را به آنها میدهد.



به عنوان مثال اگر كاربری به خریدن محصولات موسیقی علاقهمند باشد، با نزدیك شدن به فروشگاههای مربوطه، این نرمافزار به كاربر خود اخطار میدهد. این نرمافزار تنها در سایتهای دانلود نرمافزارهای تحت Android در دسترس است.
Snac:
این نرمافزار در واقع برای طرفداران اخبار روز طراحی شده است و امكان دسترسی اینترنتی به اخبار خبرگزاریها و مطبوعات مشهور مانند رویترز و نیویورك تایمز را به كاربرانش میدهد.



علاوه بر این كاربران این محصول قابلیت دسترسی به شبكههای اجتماعی و حتی وضعیت آب و هوا را هم در اختیار دارند. این نرمافزار وبسایت mysnacs.com به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.
3deep:
یك نرمافزار محبوب برای طرفداران شبكههای اجتماعی كه امكان به اشتراك گذاری متن و حتی تصاویر را از طریق سیستم پیام كوتاه یا شبكههای اجتماعی آنلاین به كاربرانش میدهد. این نرمافزار تنها تحت سیستم عامل ویندوز موبایل قابل اجرا بوده و در حال حاضر در وبسایتهای مختلف دانلود رایگان نرمافزار هم در دسترس است.





Vlingo:
این نرمافزار محبوب تنها برای كاربران گوشیهای موبایل هوشمند BlackBerry قابل استفاده است.
با این حال، اما بد نیست بدانید كه این نرمافزار در واقع امكان رانندگی ایمنتر را به كاربرانش میدهد، چون تمام كارهای مورد نظر آنها مانند برقراری تماس، ارسال پیام كوتاه و ایمیل و حتی جستوجو در وب را تنها با فرمان صوتی و صدای كاربرانش برای آنها اجرا میكند.


این نرمافزار هم این روزها در وبسایتهای مختلف امكان دانلود رایگان را هم دارد.
WeatherBug Elite:
یك نرمافزار جالب برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی در هر نقطه از جهان كه توجه اغلب كاربران را به خودش جلب كرده است.


این محصول در واقع امكان دسترسی به گزارش وضعیت آب و هوای هر كشور، شهر یا منطقه از دنیا به صورت آنلاین و مستقیم را داشته و با در اختیار داشتن سرویس بینالمللی آب و هوا (NWS) میتواند قابلیت دسترسی به پیش بینی وضعیت آب و هوا در یك ساعت و حتی یك هفته آینده را به كاربرانش بدهد.

علاوه بر اینها كاربران این نرمافزار میتوانند به صورت آنلاین حتی فیلمهای مربوط به آب و هوا در نقاط متفاوت دنیا را تماشا كنند.

دانلود این نرمافزار در حال حاضر تقریبا در اغلب كشورهای جهان از طریق وبسایتهای مختلف امكانپذیر است.

Google Maps Mobile:
یك نرمافزار رایگان و البته پر طرفدار كه امكان تشخیص موقعیت مكانی فعلی را با استفاده از GPS یا بدون آن به كاربرانش میدهد.




این نرمافزار كه این روزها دیگر در گوشی موبایل اغلب كاربران در سرتاسر دنیا وجود دارد، به راحتی و از طریق آدرس m.google.com/maps قابل دانلود و دسترس است.
Zagat to Go:
این نرمافزار احتمالا برای گردشگران و طرفداران خوردن غذا در رستورانهای مختلف جذاب است.



با استفاده از این ابزار كاربران میتوانند اطلاعات كاملی درباره نزدیكترین مراكز اقامتی، هتلها، رستورانها، تصاویر مربوط به آنها، منوی غذاها، تعداد میزها یا اتاقهای خالی و... را در اختیار داشته باشند تا در نهایت انتخاب دقیق و بهتری را بر اساس سلیقه خودشان انجام دهند.


پرفروشهای داخلی
در بازار داخل كشور اما گویا همه چیز كاملا متفاوت است.
در واقع بازار نرمافزارهای موبایل در ایران اگرچه مانند اغلب كشورهای دیگر دنیا بیشتر تحت تاثیر فروش گوشیها است، اما عوامل دیگری هم مانند كپی غیرمجاز نرمافزارها و دسترسی نداشتن به نسخه اصلی و اورجینال آنها باعث شدهاند تا اثری از نرمافزارهای برتر دنیا در قفسه فروشگاههای ایرانی وجود نداشته باشد.

در این بازار كاربران انتخابهای محدودتری دارند و بیشتر انتخابهای آنها به پكیج‌‌های شامل نرمافزارهای مختلف و تولید شركتهای نرمافزاری داخلی مانند دریا، دلیران، وان كلیك، جیاسام و... منتهی میشود.

در حقیقت به همین دلیل هم هست كه در بازار داخلی هیچ فروشندهای نمیتواند نام برندی خاص را به عنوان پر فروشترین عنوان كند.

«
میرزایی» یكی از فعالان و فروشندگان بازار نرمافزارهای موبایل در این مورد میگوید: «در بازار ما نرمافزار مستقلی برای موبایل وجود ندارد و بیشتر به صورت پكیجهای نرمافزاری عرضه میشوند.
با این همه، اما اغلب كاربران موبایل در ایران به ترتیب نرمافزارهای دیكشنری، مكان یاب یا GPS، بازی و بالاخره آنتی ویروسها را بیشتر از دیگر نرمافزارها تقاضا میكنند».

با این اوصاف اگر برای خرید نرمافزار موبایل به فروشگاهی بروید قبل از هر چیز از شما نام برند و مدل گوشی موبایلتان را میپرسند و در نهایت یك بسته نرمافزاری شامل نرمافزارهای مختلف و متعدد ویژه گوشی موبایل شما را در اختیارتان میگذارند.

این اتفاق حتی برای گوشی موبایل پرطرفدار و حرفهای iPhone هم افتاده است. به این ترتیب تنها با هزینهای متغیر از حداقل 3000 تا 15000‌تومان میتوانید به اولین فروشگاه عرضه نرمافزار موبایل مراجعه كنید و با خریدن یك بسته نرمافزاری امیدوار باشید كه نرمافزار مورد نظرتان را در آن خواهید یافت و حتی به راحتی خواهید توانست كه آن را نصب و راهاندازی كنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1219 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی آنالایزر تاریخ خبر: 1388/08/12 تعداد مشاهده: 1353
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر