کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317862 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لپ‌تاپ‌ها همچنان در بازار خاک می‌خورند

به گفته فعالان و دست اندرکاران حوزه بازار دیجیتال با وجود کاهش قیمت های پی در پی انواع لپ تاپ در کشور، مردم رغبت چندانی به خرید ندارند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ "سعید نظروند" با اشاره به رفتار کاربران برای خرید انواع کالاهای دیجیتالی گفت: برخلاف آنچه تصور می شود به هنگام کاهش قیمت ها کاربران تمایلی به خرید نشان نمی دهند.
وی با اشاره به وضعیت تقاضای مشتریان در چند ماه گذشته گفت:همزمان با افزایش قیمت ارز در کشور و گران شدن بهای تمامی کالاها روز به روز تقاضا برای این کالای ارتباطی افزایش می یافت و این در حالی است که هم اکنون خرید وفروش در بازارهای لپ تاپ تهران به ندرت صورت می گیرد.
نظروند با ارزیابی وضعیت فعلی بازارلپ تاپ تهران گفت: در پی کاهش تقاضای مشتریان ، فروشندگان انواع لپ تاپ مجبور به تعدیل قیمت این کالای ارتباطی و دیجیتالی شده‌اند.
درهمین حال یکی دیگر از فعالان این بازار دراین باره گفت: فروشندگان انواع کالاهای دیجیتالی به خصوص لپ تاپ برای فروش بهتر و جذب مشتری روند تعدیل قیمت در پیش گرفته اند.
"علی کلهری" در این باره گفت: از دوهفته گذشته تا کنون به دلیل روند نزولی قیمت ارز در کشور بهای تمامی لپ تاپ های موجود دربازار با افت قیمت روبرو شده و این در حالی است که با این وجود تقاضای چندانی توسط مشتریان در بازار دیده نمی شود.
وی افزود:با شرایط ایجاد شده بیشتر مشتریان به خیال ارزان شدن از خرید این کالا امتناع می کنند و منتظر کاهش قیمت بیشتر این محصولات در بازار هستند.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران طی چند هفته گذشته اعلام کرده بود به دلیل عدم ثبات نرخ ارز ، فعالان کالاهای مورد نیازشان را به قیمت های مختلف خریداری می کنند که این امر نیز به نابسامانی بازار دامن زده است و به موجب همین امر فعالان قانونی و غیرقانونی میزان واردات خود را به طور چشمگیری کاهش داده اند و بیشتر این فعالان تا زمان تثبیت نهایی ارز تصمیمی برای واردات این کالای ارتباطی و دیجیتالی ندارند.
سیدمهدی میرمهدی گفته بود که با شرایط ایجاد شده در بازار هر روز شاهد افزایش قیمت انواع لپ تاپ و کامپیوتر در سطح کشور هستیم که این امر به ضرر مصرف کننده نهایی است چرا که باید بابت کالای مورد نیازش به پرداخت دو برابر قیمت بپردازد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12199 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/09/07 تعداد مشاهده: 2677
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

محسن 1391/09/08 10:13
دلار 3000 تومانی شده 2800 تومان ، اینم شد کاهش قیمت ؟ پس دلار 1800،2000 تومانی شد 2800 تومان باید بگن ( پرش ) قیمت !
فروشنده اجناس موجودش از دو حال خارج نیست ! یا از قدیم مونده براش یا جدید خریده ، قدیمی رو برای جبران گران خریدن خریدهای جدیدش ارزان ( قیمت خرید قدیمش ) نمی فروشد و اجناس خریداری شده جدید را با توجه به خرید گرانش ، کاهش قیمت نمی دهد ، حال سوال این است ، سن پرتغال فروش را پیدا کنید؟ lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ahmad 1391/09/07 23:30
با سلام
ما که متوجه نشودیم ارزون شده یاگرون.
hasan 1391/09/07 19:17
با وجود کدام کاهش قیمت خواب دیدی خیر باشه دیگه باید آقازاده باشی تا بتونی این چیزا رو بخری.
مجتبی 1391/09/07 16:02
آقا مسخره کردن ملتو! یعنی چی موقعی که قیمتها بالاتر بوده مردم بیشتر می خریدن؟
من میخوام بفهمم این کالا کجاش لوکسه؟ چرا هر چیزی که یه برقی میزنه و ظاهر خوبی داره باید لوکس باشه؟ اینجوری که باید انواع ماءالشعیر رو هم لوکس اعلام کنن!(البته الان که میگن از لیست کالاهای لوکس خارج شده)
من به عنوان یه دانشجوی این مملکت نباید بتونم یه لپتاپ بخرم؟
بعدم کی میگه ارزون شده؟ شما قیمت الانو با تابستون مقایسه کن!
ما چه گناهی کردیم که تو ایران داریم زندگی می کنیم؟
ما چه گناهی کردیم که تنها افتخارمون کورشه و بس! یعنی نباید افتخار معاصری داشته باشیم؟ همین بسه؟