کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317570 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین نوت بوک با ویندوز 7 اورجینال به بازار ایران عرضه شد

 

قابلیت های چند رسانه ای,سری جدید نوت بوک,نرم افزارهای کاربردی,سیستم عامل ویندوز,اولین نوت بوک,نوت بوک مجهز,چند رسانه ای,گارانتی سازگار,پردازش گرافیکی,مایکروسافت,بازار جهانی,چیپ گرافیکی,4 گیگابایت,پهنای باند,تشخیص چهره,صفحه نمایش,سیستم عامل, گیگابایت,حافظه ddr,چند رسانه,هارد دیسک,نرم افزار,ساب ووفر,ویندوز 7,ویندوز,رمز عبور,شرکت ibm,نوت بوک,گیگاهرتز,اورجینال,گیگابایت,پردازنده,فناوران,کاربران,مگابایت,گارانتی,سازگار,فناوری,پردازش,دسترسی,فرکانس,ایران,دالبی,سیستم,کاربر,تصویر,اینتل,حافظه,رسانه,شرکت,عامل,ddr3,core,هارد,دیسک,led,ibm,چیپ,رمز,gt در حالی که مدت زیادی از عرضه رسمی ویندوز 7 از سوی مایکروسافت که در تاریخ 22 اکتبر سال جاری میلادی بود، نمی گذرد، شرکت lenovo اولین نوت بوک مجهز به این سیستم عامل را روانه بازار ایران کرد.فناوران - شرکت ibm/lenovo به عنوان شریک تجاری مایکروسافت، قبل از عرضه رسمی سیستم عامل ویندوز 7 به بازار جهانی سری جدید نوت بوک های خود از جمله ideapad y550 را مجهز به این سیستم عامل به کاربران ارایه کرد. محصول یاد شده یکی دیگر از نوت بوک های شرکت lenovo است که با برخورداری از ظاهری متفاوت و طراحی نوآورانه، توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

طراحی بدنه و نقوش 6 ضلعی بدنه این نوت بوک، ظاهری بسیار متفاوت از سایر نوت بوک های lenovo را برای آن به ارمغان آورده است. به گفته مدیران این شرکتideapad y550 به لطف صفحه نمایش عریض 6/15 اینچی led با نسبت تصویر 16به 9 و اسپیکرهایی با فناوری دالبی مجهز به ساب ووفر و نرم افزار کنترل چند رسانه ای خود، می تواند گزینه مناسبی به عنوان یک نوت بوک با قابلیت های چند رسانه ای باشد.

همچنین y550 مجهز به پردازنده core 2 duo p7550 اینتل از خانواده penryn با فرکانس 26/2 گیگاهرتز، هارد دیسک با ظرفیت 500 گیگابایت و 4 گیگابایت حافظه ddr3 با پهنای باند 1066مگاهرتز است.

گفتنی است وظیفه پردازش گرافیکی y550 که با حمایت گارانتی سازگار عرضه می شود، به عهده یک چیپ گرافیکی مجزای nvidia gt240m ، با ظرفیت 1024 مگابایت است. از دیگر امکانات این نوت بوک می توان به فناوری انحصاری تشخیص چهره آن با نام veriface اشاره کرد.

این فناوری کاربر را از رمز عبور بی نیاز کرده و او را قادر می سازد تا به واسطه تشخیص چهره اش توسط نوت بوک، به سیستم عامل و سایر نرم افزارهای کاربردی دسترسی داشته باشد. گفتنی است مدل های دیگر نوت بوک های lenovo مجهز به سیستم عامل ویندوز 7 در راه بازار ایران است.
 


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1227 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فناوران تاریخ خبر: 1388/08/13 تعداد مشاهده: 1432
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر