کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318398 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا نسل آینده ایکس‌باکس هم از پلی‌استیشن پرطرفدارتر است؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ با آن که هنوز از نسل بعدی کنسول‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن هیچ اخبار رسمی‌ای منتشر نشده؛ اما مدتی است رقابت تبلیغاتی بین این دو در دنیای شایعات آغاز شده است.

 

مایکروسافت هنوز هیچ بیانیه رسمی‌ای درباره نسل آینده کنسول بازی ایکس‌باکس 360 منتشر نکرده؛ اما شایعات اینترنتی فراوانی در این‌باره منتشر شده است. حتی نسخه ماقبل آخر مجله انگلیسی Xbox World ادعا کرده بود که درباره قطعات داخلی «ایکس‌باکس 720» اطلاعاتی به دست آورده است.

سونی هم درباره برنامه‌هایش برای نسل بعدی کنسول پلی‌استیشن سخنی نزده است؛ هرچند شایعات اخیر حاکی از این است که برخی بازی‌سازها به اطلاعات سخت‌افزاری «پلی‌استیشن 4» دست پیدا کرده‌اند. انتظار می‌رود دست‌کم یکی از دو کنسول (اگر نگوییم هر دوی آن‌ها) تا قبل از پایان سال 2013 به بازار عرضه شود.

اگر این اتفاق بیفتد، احتمالاً تیم ایکس‌باکس است که جلوتر خواه بود. همان‌طور که «لودوس موندی» اشاره کرده است، برای آن که بفهمید مردم در 11 ماه گذشته تا چه اندازه نسبت به «ایکس‌باکس 720» بیش‌تر از «پلی‌استیشن 4» علاقه نشان داده‌اند، کافی است سری به وبسایت آماری «گوگل ترندز» بزنید.

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگر بخواهیم به آمار جستجوی مردم در سایت گوگل اعتماد کنیم، باید بگوییم «ایکس‌باکس 720» همین الآن هم طرفداران بیش‌تری از «پلی‌استیشن 4» دارد.

این وبسایت می‌گوید مقایسه‌ای بین این دو نشان می‌دهد که آمار جستجوی عبارت «ایکس‌باکس 720» معادل 60 درصد در مقابل 40 درصد جستجو به دنبال «پلی‌استیشن 4» بوده است. به گفته «گوگل ترندز»، درون آمریکا «ایکس‌باکس 720» معادل 66 درصد و «پلی‌استیشن 4» برابر با 33 درصد آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

هنوز خیلی زود است که بخواهیم در رقابت نسل بعدی کنسول‌های بازی، پیروز را انتخاب کنیم؛ به ویژه با توجه به این که دو کمپانی از سه کمپانی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره محصولشان منتشر نکرده‌اند. اما به نظر می‌رسد بازی‌خورها علاقه بسیار بیش‌تری به ایکس‌باکس نشان داده‌اند تا پلی‌استیشن. بنابراین، تا این جای کار مایکروسافت از سونی جلوتر است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12513 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/09/26 تعداد مشاهده: 1899
کلید واژه ها: ,
سافت گذر