کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757336788 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318482 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۳ نرم افزار از ۵ نرم افزار غیرقانونی نصب شده روی کامپیوترها، بدافزار دارند

malware

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران ، طبق تحقیق انجام شده توسط مایکروسافت، ۶۳ درصد از دی وی دی های حاوی نرم افزارهای غیر قانونی در آسیا در خود بدافزار و ویروس دارند که با نصب آنها روی کامپیوتر، سیستم آلوده می شود.

تیم کارشناسان امور جرائم کامپیوتری در مایکروسافت در ردموند، ۱۱۸ دیسک حاوی برنامه و نرم افزار را از کشورهایی مانند اندونزیف مالزی، فیلیپین، تایلند و ویتنام خریداری کرده و مود آزمایش قرار دادند.

این تیم بیش از ۲۰۰۰ نوع از بدافزار و ویرس رادر این نمونه ها پیدا کردند. بر این اساس سطح بالایی از بکدور، hijackers، droppers، bots، crackers، برنامه های سرقت پسورد و تروجان در این دیسک ها و برنامه های داخل آنها پیدا شد.

همچنین در سی دی های نصب ویندوز، مقادیر متنابهی bootleg از سیستم عامل کشف شد که با غیر فعال بودن به روز رسانی ویندوز و یا تغییر مسیر به روز رسانی به سرورهای مشکوک در این سی دی ها و دی وی دی ها هدایت کامپیوترها بدست حمله کنندگان می افتد. کارشناسان می گویند ویندوزهایی که به روز رسانی در آنها غیر فعال شده و وصله های امنیتی در آنها قابل نصب نیستند (بدلیل بحث genuine) به راحتی ویروس گرفته و از امنیت درجه پایینی برخوردار هستند. روی این کامپیوترها حملات سایبری تنظیم می شود و حمله کنندگان از این کامپیوترها بعنوان پلی برای حمله به سایر سیستم ها بدون اینکه صاحب کامپیوتر اطلاعی داشته باشد، سوء استفاده می شود.

جف بولوینکل از مدیران مایکروسافت در آسیا اقیانوسیه می گوید: سیستم عامل های غیر قانونی محلی برای پرورش جرایم رایانه ای است و برای تعمیر و جبران خسارات ناشی از آن باید به مراتب بیش از پول سی دی قانونی، هزینه کنند.
وی افزود ما می خواهیم مشتریان این موضوع را درک کنند و بدانند قصد ما کمک کردن به آنهاست تا تجربه خوبی را با داشتن سیستم عامل و برنامه های قانونی بدست بیاورند.

ظهری یونس مدیر اجرایی سایبر سکیوریتی مالزی می گوید نصب چنین برنامه هایی یدان معناست که درب های کامپیوتر را به روی هر نوع جرم کامپیوتری باز می گذاریم و اجازه می دهیم اطلاعات محرمانه و دیتا حساس خود را با دیگران تقسیم کنیم و به آنها اجازه می دهیم تا اطلاعات ما را سرقت کنند و نتایج این تحقیق نشان از وجود خطری واقعی برای کاربران کم اطلاع است.

مایکروسافت قرار است نتایج کامل و بدست آمده از این تحقیق را در فصل اول ۲۰۱۳ منتشر کند. در ماه می ۲۰۱۲ طبق تحقیقی مشابه عنوان شد ۶۳ درصد از کاربران جنوب شرق آسیا پذیرفتند که از نرم افزارهای غیر قانونی استفاده می کنند. این رقم در سطح جهان ۵۷ درصد است.

سالانه کمپانی های نرم افزاری از بابت کپی غیر قانونی ۲۱ میلیارد دلار ضرر می کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12623 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/10/03 تعداد مشاهده: 1162
کلید واژه ها: ,
سافت گذر