کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/05 | اعضاء: 317907 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برخی از ویژگی‌های نسخه ویندوز 8 پلیر وی‌ال‌سی اعلام شد

به گزارش سافت‌گذر ؛ پروژه نسخه ویندوز 8 پلیر وی‌ال‌سی با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده و تیم سازنده نیز که اکنون بیش از مبلغ تعیین شده خود، کمک‌های مردمی دریافت کرده، از اضافه شدن احتمالی برخی ویژگی‌های جدید به نسخه آینده این پلیر محبوب خبر داده است.


تیم سازنده پلیر وی‌ال‌سی طرحی را آغاز کرده بود تا با جمع‌آوری بودجه مردمی نسخه‌ای از این پلیر را ویژه ویندوز 8 منتشر کند. این کمپین روز یک‌شنبه توانست به مبلغی بیش از 40 هزار پوند مورد نظر خود دست پیدا کند. این پلیر قرار است برای ویندوز RT و ویندوز فون 8 نیز ساخته شود. چهار روز مانده به پایان مهلت رسمی کمک به ساخت نسخه جدید وی‌ال‌سی، تیم کمپانی VideoLAN برخی ویژگی‌های اضافه‌تر را معرفی کرده‌اند که احتمالاً به نسخه ویندوز 8 وی‌ال‌سی اضافه خواهند شد.

کمپانی سازنده در پست جدیدی در صفحه تبلیغاتی نسخه آینده وی‌ال‌سی می‌نویسد که اگر پس از پایان کار تولید پلیر پولی باقی بماند، تیم سازنده تلاش خواهد کرد تا پس از انتشار اولین نسخه ویندوز 8 از این پلیر، ویژگی‌های بیش‌تری را به آن اضافه کند. یکی از این ویژگی‌ها پشتیبانی از امکانات دوربین است که به گفته VideoLAN «به پلیر این امکان را می‌دهد تا هرچه را که کاربر از طریق دوربین متصل به رایانه‌اش می‌بیند، ضبط کرده و به صورت زنده و به انتخاب کاربر در هر کجای اینترنت نمایش دهد.»

به گزارش سافت‌گذر ؛ به نظر می‌رسد بسیاری از ویژگی‌های جدید وی‌ال‌سی مربوط به امکانات اینترنتی و سازگاری آن با شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های پخش زنده ویدیو در فضای اینترنت است.

قابلیت احتمالی دیگر پشتیبانی از استاندارد دی‌ال‌ان‌ای و کار با سرور خواهد بود که به تبلت‌های دارای ویندوز RT و گوشی‌های هوشمند دارای ویندوز فون 8 این قابلیت را می‌دهد تا از سرورهای تحت دی‌ال‌ان‌ای، ویدیو به اینترنت ارسال کنند. تیم سازنده همچنین امیدوار است تا «پشتیبانی از دستگاه‌های متصل شده برای اجرای ویدیو و هماهنگ‌سازی (سینک کردن)» و همچنین نوعی سازگاری با سرویس «شیشه هوشمند» ایکس‌باکس را نیز به پلیر اضافه کند که احتمالاً وی‌ال‌سی را قادر می‌کنند تا ویدیوهای درو رایانه را از طریق کنسول ایکس‌باکس 360 اجرا کند.

در آخر هم تیم سازنده وی‌ال‌سی از حامیان این پلیر به خاطر رسیدنش به مبلغ هدف در پروژه نسخه ویندوز 8 تشکر کرده و می‌گوید: «ما به زودی تمام توان خود را روی این پروژه خواهیم گذاشت.»

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12671 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/10/05 تعداد مشاهده: 1526
سافت گذر