کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757470295 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/12 | اعضاء: 318496 | نظرات: 37984
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه یابی تبلیغات به رایانه های ویندوز مایکروسافت

مایكروسافت با راه دادن تبلیغات به ویندوز 7 به برندهای معروف امكان میدهد در رایانههای رومیزی مجهز به سیستم عامل این شركت تبلیغ كنند.

این شركت فنآوری قراردادهایی با شركتهایی مانند پورشه، پپسی و كمپانی فاكس قرن بیستم منعقد كرده كه به كاربران امكان میدهد برند هر یك از این شركتها را به رایانه دسكتاپ خود اضافه كنند.

این طرح آزمایشی كه تا ماه اكتبر آینده اجرا میشود، به ویندوز 7 و افزونههای اینترنت اكسپلورر8 محدود خواهد بود كه كاربران را به صفحه خانگی تبلیغاتكنندگان هدایت میكند.

این طرح مورد استقبال تبلیغات كنندگانی قرار گرفته كه همواره در جستوجوی راههایی برای مخاطب قرار دادن مصرف كنندگان هستند اما باید در انتظار واكنش مصرفكنندگان بود.

مایكروسافت ماه گذشته اعلام كرد نسخه آفیس 2010 استارتر كه نسخه محدودی از فنآوری آفیس 2010 جدید است، تنها در رایانههای جدید به صورت پیش نصب شده موجود خواهد بود و هزینه آن از طریق تبلیغات تامین میشود.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1274 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1388/08/27 تعداد مشاهده: 1817
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر